Een maandje geleden had @marijnr op het blauwe gedeelte een Stowa boekje in de aanbieding die hij geheel gratis en voor niets naar mij verstuurd heeft echter…helaas,het boekje is nooit aangekomen.
Een pakje voor mijn vrouw dat dezelfde dag zou komen hebben we ook nooit gezien,klacht ingediend bij postnl en ze zouden er naar kijken…
Via pb hebben we wat heen en weer bericht en uiteindelijk geconcludeerd dat we het als verloren moesten beschouwen iets wat ik vooral vervelend vond voor Marijn.
Maar nu…vanmiddag een appje van vrouwlief,je boek is alsnog aangekomen,maar wel gek het lijkt wel of het uit Duitsland komt gezien de postzegels en stempels,ik dacht zelf dat de klacht bij postnl toch nog effect had
Bij thuiskomst trof ik idd een pakketje aan verstuurd uit Engelsbrand,met daarin een brief en het boekje(zeg maar gerust boek want 270 pagina’s dik kwijlvoer)
Jullie raden het al,Marijn heeft contact opgenomen met Stowa,zij vonden het vervelend dat het boek zoek was geraakt en hebben er direct 1 naar mij verstuurd.
Echt geweldig Marijn dat je dit geregeld hebt,top
Ik ben een tijdje offline uiteraard,tot over 270 pagina’s
Maar een voor PostNL, laatst ook weer een nato in envelop niet aangekomen. ( van een forumlid )
Dat post stukken kwijt raken anno 2017 is toch van de zotten