NA: Dao "Ouwehoer Mod" - Ali special Pagani GMT

Hij is gaaf geworden!

2 likes

Opgepast, straks zien we in het groene gedeelte Coffeemariners verschijnen :laughing::rofl::joy:

5 likes

:joy: En weer ontzettend genoten van je topic …

1 like

Gewoon leuk om eens te doen toch? Waarom niet, al denk ik dat ie bij jou weinig draagtijd gaat krijgen.
Zelf net een uurwerk binnen gekregen voor een mod met een sticker als dial, ik weet dus wel een beetje hoe die goedkope shit voelt :see_no_evil:

1 like

Geslaagd & cool
De Rolex zal € 15k doen, jouw mod € 0,15k oid.
Leuk toch!

1 like

lekker bezig…:+1:

1 like

hahaha lekker

Inmiddels PM contact gehad! :+1: Nog even van mijn nieuwe speelgoed genieten, maar kans zit er zeker in.

Ja, zie de link naar mijn andere topic in het verhaal, daar leg ik het precies in uit! De Seiko 5 Explorer II mod.

Ach ja, het is vooral leuk om er zo mee te spelen, niet echt om nu een zwaar serieuze blijver te maken :slight_smile: Al vind ik het nog best leuk haha

Daar ongeveer de helft van haha

3 likes

Nee, het is allemaal derivatieve kutzooi, inclusief de Squale. En tot overmaat van ramp kopiëren ze ook nog horloges die ik saai vind en in de afgelopen zestig jaar een karikatuur van zichzelf zijn geworden.

Zeker wanneer je met marketing verhalen aankomt dat je al veertig jaar dode grootvader ooit kasten aan Rolex leverde. Eensch.

Is Extince geen Brabander?

Supercool. Het was weer vermakelijk, het eindresultaat toch weer tof, en de muziekkeuze prima!

Veel plezier er mee!

1 like

Heerlijk toch om om lekker zo bezig te zijn. Leuk resultaat ook :+1:

:upside_down_face:

Met Hollands bedoel ik eigenlijk Nederlands… ik vergeet wel eens dat dit onderscheid voor een deel van de Nederlanders ertoe doet :pray:t2:

4 likes

Het. Doet. Altijd. Weer. Pijn.

En ik heb geen eens tequila om in te huilen.

2 likes

Weer leuk om te lezen en zien wat voor leuke dingen je met horloges kunt doen!!!

1 like

Zo’n mod-rapport kost ws net zoveel tijd als het modden zelf :sweat_smile:

1 like

Gewoon leuk!! Je hebt aan een Ali kloon een eigen gezicht gegeven​:+1::+1::+1:

1 like

Ik vind 'm leuk en inderdaad hommage is hommage maakt niet uit wat de prijs is.

1 like

Ik vind het mooi! Waarom? Omdat je er zichtbaar zoveel lol in hebt én je het met mij eens bent over die hommage onzin. Bedenk zelf eens was, copyklunzen.

1 like

Wat een heerlijk verhaal! Bedankt! :sweat_smile:

1 like

Heerlijk leesvoer, het was weer genieten! Ik blijf het knap vinden hoe je het weet voor elkaar krijgt!

1 like

Leuke mod weer en dito review.

Naar mijn idee is het verschil met bijvoorbeeld Steinhart dat je daar prima kwaliteit krijgt.

1 like

Zeker, dat staat buiten twijfel. :+1: Maar wat betreft of het een schaamteloze kopie is of niet, dat oordeel zou voor beide voorbeelden wat mij betreft hetzelfde moeten zijn.

2 likes