Gewoon weer een leuke eigen toets aan gegeven, ik vind helemaal mooi!
Al 's overwogen om met alcohol PAGANI DESIGN te verwijderen en die te herprinten met ‘DAO’ of dergelijke? Lijkt me een leuke toevoeging voor bij upgrades als deze.
Gewoon weer een leuke eigen toets aan gegeven, ik vind helemaal mooi!
Al 's overwogen om met alcohol PAGANI DESIGN te verwijderen en die te herprinten met ‘DAO’ of dergelijke? Lijkt me een leuke toevoeging voor bij upgrades als deze.
Eens, de kwaliteit is m.i. ook het enige verschil. Bij Steinhart krijg je gewoon een heel goed horloge tegen een goede prijs. Ik heb er 2 gehad en beiden het beste afgeregeld van alles wat ik heb gehad maar het blijft een hommage of kopie.
En ik ben dus geen Rolex man, vind ze aardig maar draag liever wat anders. Ook de echte zou me niet bekoren heb ik gemerkt.
Leuk toch, beetje klooien zo op de zondag middag. Is dat ding trouwens ook waterdicht?
Als het goed is wel, maar zou ik erop durven vertrouwen? Nee
You are right,. i don’t give a fuck about it
Dat is de instelling
het hele zooitje.
Leuk verhaal man, top om te lezen.
We kunnen inmiddels wel een tweede aflevering over modden maken, met al jouw nieuwe projecten!
Nou Dao,
wat is er nep aan een Parnis?
Of je het moet willen is wat anders natuurlijk, maar dat terzijde
Lekker man! goeie slipper combo ook haha
Netjes gedaan, ziet er cool uit!
Top man, als je er maar plezier aan hebt !
Erg grappig.
Mooie sandalen!
Ik heb wel af en toe gelachen, ik geef toe.
(En niet alleen met je sandalen)
schrok al een “neppe” Pagani Design”
mooi man Levi’s.
Slippers toch! Sandalen??
Leuk project man! En netjes gedaan ook. Zit eraan te denken om dit bij m’n seiko te doen, maar durf het gewoon niet🤣 vaak ben je te bang he zeggen ze.
Eens. Heb diverse Steinharts gehad en een Pagani. De Pagani kost nog geen vijfde van de prijs van een Steinhart. Maar is zéker niet 5 keer minder dan een Steinhart.
Een lezenswaardig en bekijkenwaardig artikel.