NA: DaoMod - Zalmroze Seiko 5 - [pic heavy]

Het resultaat mag er wezen! :star_struck::star_struck:. Sinds jouw post met die zalmroze Oriënt bent ik verliefd geraakt op de zalmroze wijzerplaten! Nu wil ik er ook een :sunglasses:

1 like

Tof man :ok_hand:

1 like

Heel tof en die kleur is prachtig :star_struck:

1 like

Zo mooi hoe een horloge echt totaal niet mijn ding kan zijn maar dat ik hem wel echt fantastisch vind!! Dat is dus nu het geval :wink:.

1 like

Lekker hoor ! :+1:

1 like

Tof ding. Originele kleur, lekker fris. En lekkere foto’s ook!!

1 like

Hele mooie kleur zeg. Zelf ook “op zoek” naar een zalmroze maar wat je zegt de prijzen zijn doorgaans veel te hoog.

1 like

Prachtig gedaan, wat een mooie kleur wijzerplaat :star_struck:

1 like

Leuk man, prachtig!

1 like

afbeelding

1 like

Lekker hoor! Ziet er goed uit! :sunglasses::+1:

1 like

Denk toch dat je gelijk hebt :joy:
Hij / zij dit inmiddels weer op die bracelet.

1 like

Je lijkt zo op mijn vrouw…
Die denkt ook altijd dat ik gelijk heb…

Maar ik hoor natuurlijk liever een ander woord in de plaats van denkt​:sweat_smile::joy::joy::joy:

Ik vond het meteen een inspirerende mod om ook even deze Seiko kast op te zoeken.
Welke band is het eigenlijk? Oftewel waar gekocht?
Misschien zijn er meerdere hf-ers die enthousiast zijn geworden :muscle::kissing_heart:

Aangezien zij je favoriete mens op de wereld is waar je je levenslang aan hebt willen verbinden, zie ik dat maar als compliment :laughing:

Niks bijzonders, Aliexpress

1 like

Even gezocht maar zo gepolijst in het midden niet kunnen vinden!
Mocht je een link hebben?

Jah,…ja mijn vrouw ja, ja daar hoeft niets aan gemod te worden :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben gisterenavond begonnen in het boek van Els van Steijn, de Fontein. Het ligt niet aan mij of aan haar, maar de verandering begint wel bij mij​:stuck_out_tongue_closed_eyes::kissing_heart:.
Geen nieuws op zich maar wat legt ze goed uit hoe je zonder balans tussen ratio en lichaam jezelf makkelijk kunt verliezen.

:joy:

1 like

Ik vind ‘m erg mooi.
Maar denk niet dat ik zo’n kleur snel zou dragen.

1 like

Je weet niet wat je mist met een salmon dial echt fantastisch!

ik zou graag nog een sarb 037 willen!

3 likes

Ook prachtig. En de sarb037 is niet te vinden joh :joy: fan maar deze mod :star_struck:

1 like

Mee eens salmon rules :heart_eyes:

1 like