Het resultaat mag er wezen! . Sinds jouw post met die zalmroze Oriënt bent ik verliefd geraakt op de zalmroze wijzerplaten! Nu wil ik er ook een
Tof man
Heel tof en die kleur is prachtig
Zo mooi hoe een horloge echt totaal niet mijn ding kan zijn maar dat ik hem wel echt fantastisch vind!! Dat is dus nu het geval .
Lekker hoor !
Tof ding. Originele kleur, lekker fris. En lekkere foto’s ook!!
Hele mooie kleur zeg. Zelf ook “op zoek” naar een zalmroze maar wat je zegt de prijzen zijn doorgaans veel te hoog.
Prachtig gedaan, wat een mooie kleur wijzerplaat
Leuk man, prachtig!
Lekker hoor! Ziet er goed uit!
Denk toch dat je gelijk hebt
Hij / zij dit inmiddels weer op die bracelet.
Je lijkt zo op mijn vrouw…
Die denkt ook altijd dat ik gelijk heb…
Maar ik hoor natuurlijk liever een ander woord in de plaats van denkt:sweat_smile:
Ik vond het meteen een inspirerende mod om ook even deze Seiko kast op te zoeken.
Welke band is het eigenlijk? Oftewel waar gekocht?
Misschien zijn er meerdere hf-ers die enthousiast zijn geworden
Aangezien zij je favoriete mens op de wereld is waar je je levenslang aan hebt willen verbinden, zie ik dat maar als compliment
Niks bijzonders, Aliexpress
Even gezocht maar zo gepolijst in het midden niet kunnen vinden!
Mocht je een link hebben?
Jah,…ja mijn vrouw ja, ja daar hoeft niets aan gemod te worden
Ik ben gisterenavond begonnen in het boek van Els van Steijn, de Fontein. Het ligt niet aan mij of aan haar, maar de verandering begint wel bij mij:stuck_out_tongue_closed_eyes:.
Geen nieuws op zich maar wat legt ze goed uit hoe je zonder balans tussen ratio en lichaam jezelf makkelijk kunt verliezen.
Ik vind ‘m erg mooi.
Maar denk niet dat ik zo’n kleur snel zou dragen.
Je weet niet wat je mist met een salmon dial echt fantastisch!
ik zou graag nog een sarb 037 willen!Ook prachtig. En de sarb037 is niet te vinden joh fan maar deze mod
Mee eens salmon rules