NA: Dao's Grail: Rolex Datejust, twotone blauwe dial uit 1985

Poohh lekker man!
Two tone, Rolex en geboortejaar…wat wil je nog meer ??

Gefeliciteerd met deze knaller :grinning:

1 like

Heel erg mooi! Geniet ervan.

1 like

Geniet er van! Had ik maar zulke smalle polsjes, dan kon ik ook wat ruimer shoppen. En denk er aan, geef de rest van je collectie ook hun draagtijd want ze hebben je wel bezig gehouden totdat je je grail kreeg.

1 like

@Dao , hier heb ik maar 1 woord voor. POAH! Ik wist het stiekem al natuurlijk maar echt man wat een knaller. En dan van de Man, Myth en Legend @HanDavinci himself. Echt genieten. Ontzettend veel draagplezier toegewenst kerel!

1 like

Ja. Natuurlijk man. Een gouden wijzerplaat. Man, je bent geen gepensioneerde tweedehands autoverkoper. Toch?

Maar gefeliciteerd met die DJ. Was dat nou Han’s eerste Rolex die hij verkocht? Of had hij een andere opgesnord? Watsgeburt?

Hoe dan ook de mooiste configuratie die ik ken. De rest doet me niks, deze is cool.

2 likes

Prachtig, echt geweldig mooie DJ. Gefeliciteerd met deze beauty!

1 like

Lekker bezig Dao! Tof dat uitgerekend jij m hebt overgenomen van Han :ok_hand:

Geniet er van, hij is prachtig :sunglasses:

1 like

Prachtig! Dit is toch wel één van de mooiste configuraties. Niet origneel zo geleverd toch staat me iets van bij?
Op één of andere manier vind ik dat dit horloge ook echt voor jou moest zijn. Je was altijd al zo weg van die Orients inderdaad. Geniet ervan! :partying_face:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!!

1 like

Wauw! Wat een beauty. Proficiat en geniet ervan, maar dat gaat wel goed komen denk ik zo.

1 like

Prachtig! Gaaf horloge en dito verhaal/foto’s. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Nice! Altijd fijn om een zo lang begeerd horloge te kunnen kopen, benieuwd of dit de honger nu stilt. :wink: Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like

:joy:

Uhh nee…? Maar ik vind hem mooi haha :nerd_face:

Nee die gaat niet weg bij hem, hij had deze tweede verkregen vanuit een ruil. Vandaar :slight_smile:

1 like

Gaaf man, van harte! :ok_hand:

1 like

Lekker dit!! Geniet er van en veel draagplezier gewenst!

1 like

Nu baal ik dat ik geen Instagram heb… Lekker man. Ik hoor het wel van je als je het beu bent.

2 likes

Ahhhhhhh … OK. Ik wou al zeggen, zo makkelijk dacht ik niet dat hij van z’n geloof af zou vallen.

Binnenkort je PRS maar weer verkopen dan, toch?

1 like

Hoezo, wil je hem weer terug? :joy:

Gefeliciteerd. Wat een mooi exemplaar.

1 like

Nee, ik moet twee GS horloges verkopen en daar één 38mm Chronomaster voor terug halen, en dan ben ik eigenlijk klaar. Als ik dat doe hoeft de Halios er ook niet uit, maar er bij is niet meer van toepassing.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat 40mm te groot is voor mij. Die 36 staat jou ook goed.

1 like