Leuke post — als je een horloge mag bezitten wat je zo raakt, kun je (het meerendeel van) de rest wel wegdoen wat mij betreft.
Gefeliciteerd met de aanwinst — geniet ervan!
Leuke post — als je een horloge mag bezitten wat je zo raakt, kun je (het meerendeel van) de rest wel wegdoen wat mij betreft.
Gefeliciteerd met de aanwinst — geniet ervan!
Normaal gesproken zeg ik iets in de geest van, verslijt hem in goede gezondheid of zo, maar om een Rolex te verslijten moet je wel echt heel hard je best doen… dus geniet ervan denk ik dan?
Mooi verhaal en mooi horloge, geniet ervan !
Echt fraai…zo moet het zijn
Kijk, dat is lekker om dan op die verzendpijl te klikken. Wat een feest! Echt een tof ding!
De beleving met zo mooi omschreven als het uiterlijk van dit horloge. Proficiat
Heel gaaf je droom horloge eindelijk (en zelfs eerder dan gepland) kunnen bemachtigen. Fantastisch. Heel veel draagplezier gewenst.
Nice, lekker bezig de afgelopen tijd! Wat een pracht exemplaar in de perfecte configuratie.
Prachtig😍
Wow wat een schitterende Rolex! Gefeliciteerd ermee, mooi verhaal ook wat hem nog kostbaarder maakt. En uiteraard het mooie support van het thuisfront. Dat maakt deze aanwinst onbetaalbaar. Geniet ervan! Ik hou de orient wel in de gaten
Gefeliciteerd!!!
Ik vind hem oprecht erg mooi! Kan me voorstellen dat je hier verliefd op wordt / bent / blijft!
Draag hem in goede gezondheid en met veel plezier!!!
Proficiat man. Uniek exemplaar natuurlijk eentje waar mister Smikkelbips himself aan gelikt heeft. Geniet ervan!
Een fantastisch mooie Datejust in een heel gave staat!
Van harte gefeliciteerd kerel en geniet er met volle teugen van.
Schitterende samenloop en machtige aanwinst . Prachtverhaal en zeer gegund. Geniet er lang en met volle teugen van!
Gefeliciteerd met deze aanwinst, ik begrijp je helemaal
Als hij uit 1986 was er een zeer grote kans dat ik erop gedoken zou zijn.
Damnnnnn wat vet. Gefeliciteerd man, da’s echt een knaller. Ziet er zo goed uit, zéér begeerlijk.
Mooi dat je ook de volle steun van het thuisfront genoot.
Grappig, zelfde geboortejaar Hoop dat ik ook zoiets moois kan vinden in de toekomst. Ik begrijp steeds beter de charme van het bezitten van een geboortejaar Rolex/horloge.
Gaaaaf man😍…zelf ook altijd met een schuin oog naar deze versie zitten kijken. Met een blauwe plaat precies zoals een two tone Rolex moet zijn👌.
En dat je vrouw je gewoon aanspoort om hem te kopen…tof man!!
Veel draagplezier!!!
Wauw wat een gaaf verhaal. Het is je van harte gegund. De andere 3 gewoon aanhouden, dan heb je vanaf nu een pracht kwartet. Gefeliciteerd
Ik kende je vooral van de prachtige Amphibia mods, maar dit is wel heel wat anders!
Hoe veelzijdig kan de passie zijn!
Geniet er nog heel lang van!
super tof ,echt een mooie uitvoering van de DJ .
Veel draagplezier gewenst