NA: Dat was geen kerstklokje in de boom...

In de afgelopen maanden heb ik mezelf getrakteerd door een Maurice Lacroix Pontos day date en een Seiko Presage Starlight 'Cocktail Time‘ limited edition toe te voegen aan mijn bescheiden collectie.

Al geruime tijd kijk ik naar de SARB 033, hoe vaker ik keek hoe mooier ik de SARB 33 ging vinden. Prachtige kast afwerking en een 6r15 kaliber uurwerk. Maar ja je kan niet blijven kopen en daarbij is het ook niet zo dat je het horloge zomaar ergens tegenkomt, wordt je ook niet in de verleiding gebracht om toch maar te gaan kopen.

Vandaag zag ik dat het niet echt een kerstversiering was wat er in de kerstboom hing en ook niet een kerstklokje.

Heb het wel een aantal keer gezegd dat ik de SARB 033 steeds mooier vind, maar de aankopen in de afgelopen maanden is wel voor even genoeg geweest.
Mijn nieuwe aanwinst is geheel buiten mijn weten om als verrassing voor mij aangeschaft door mijn maatje (mijn geweldige vrouw) en als verrassing in de boom gehangen. Jawel een SARB 033 dus, die ik ook mag toevoegen aan mijn bescheiden collectie

Hier een aantal foto’s van wat ik aantrof en vervolgens direct om mijn pols heb geslingerd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

image|375x500

!

47 likes

Dat is nog eens een leuke verrassing, gaaf hoor. Met zo’n vrouw mag je je in je handjes knijpen :call_me_hand:

1 like

Jij hebt het getroffen! :christmas_tree:
Leuke aanwinst!

2 likes

Mooie aanwinst geniet ervan.

1 like

Dubbel gefeliciteerd met beiden je vrouw en de NA, merry Christmas!:ok_hand:

1 like

Koesteren zo’n vrouw. Veel plezier er mee. (Met je horloge hè😉)

2 likes

Prachtig klokje (en mooie boom…)

1 like

Wauw! Ook voor die boom trouwens! :christmas_tree: :dizzy:

1 like

Benieuwd wat jij er nu voor haar in gaat hangen!

1 like

Topklokje en topwijf, die moet je beide koesteren…

1 like

Koesteren die chick en druk bezig geweest met die boom, nice

1 like

Wat een geweldig cadeau op een minstens zo geweldige manier gepresenteerd aan jou.
Hulde aan jou vrouw, ik vind horloges het meest beste cadeau wat er is.

Elk horloge dat ik van mijn vrouw gekregen heb heeft erg veel waarde

Summary

(ook financieel trouwens want zei koopt degene die ik niet betalen kan)

.

Aan elk van die horloges kleeft een geweldige herinnering. Nooit meer wegdoen die vrouw en dat horloge

2 likes

Must resist… Must Resist… Must Resist…

Man man wat maken jullie het mij moeilijk. Dit moet wel een test van @jur zijn om te kijken of ik me kan inhouden…

Edit: ik kan me niet inhouden: Ik zou er een banketstaaf inhangen

On-topic: Top van je vrouw @SAT, erg leuk. Proficiat!

11 likes

Super leuk cadeau van de kerstman(vrouw). Veel plezier van de Sarb.

1 like

Hahahaha ik was al een plaatje met must resist aan het zoeken en toen zag ik je comment :joy:

EXD4dax~2

@SAT gefeliciteerd ermee! De SARB is in zijn prijsklasse bijna onverslaanbaar.

4 likes

Hartstikke lief van je vrouw en geniet van je sarb.
Mooie boom :christmas_tree:

1 like

Hier nog een :joy:

@SAT lucky you! Veel plezier met deze mooie Seiko!

2 likes

Wat een prachtig cadeau om te vinden in de kerstboom (en niet eronder).

Jij bent een enorme geluksvogel jij hoeft zelfs niet te wachten tot kerstavond, alvorens je je kerstgeschenk mag uitpakken. En wat een kerstgeschenk…

Ik wens je veel draag- en kijkplezier met deze hele mooie N.A. :+1::clap::+1:

Hopelijk kun je je maatje haar kerstdag even onvergetelijk maken als de jouwe (maar ik vrees dat dat zeer moeilijk zal worden…)

1 like

Kan mijn vriendin nog wat van opsteken, die vroeg laatst: “wat wil je voor kerst?”

Nog voor ik m’n mond open kon trekken voegde ze er aan toe:

“… En geen horloges die heb je al genoeg”

Ik heb trouwens wel zelf gehandeld en me een vervroegd kerstcadeautje gekocht.

Veel plezier er mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mooie Seiko, mooie boom je kerst kan niet meer kapot

1 like