Mooie keuze, fraai gestyleerde Romeinse cijfers, neo klassieke looks met eigentijdse uitstraling, veel plezier er mee gewenst!
Leuk man! Niks is mooier om je eigen kind blij te maken met jouw eigen hobby.
Kijk er naar uit om mijn eigen kids in de toekomst ook een horloge te geven
Goed gelukt hoor! Proficiat.
heel mooi. Je hebt mij op een idee gebracht. Hoeveel mm is deze ?
30mm
Goede keuze!
Erg mooi horloge voor je dochter en een leuke middag/avond samen op pad met een afsluitend etentje. Moet een fijne dag geweest zijn!
Alle dank voor de mooie reacties, vandaag heeft de dame het horloge trots om mee naar haar eerste schooldag van het (school)jaar.
Mooi hoor. Top vader.
Dat is een écht fraai dameshorloge, gefeliciteerd! Mijn vrouw draagt enkele quartz horloges, maar het liefst haar ecodrive. Ideaal, want staat altijd gelijk en nooit meer batterijtje wisselen.
Goede keus ! en een Swatch voor het sportievere ??
en
dat had ik nu ook!
Leuk verhaal, gaaf om dit samen met je dochter te doen. Die van mij (12 jr) en haar broertje (10 jr) willen ook ‘een doos met horloges net als papa zodat je kan kiezen’… .
De jongste (4 jr!) vroeg vanmorgen ‘heb je een nieuw horlogebandje om papa?’. Ze had verdorie gelijk… .
Hun moeder ’leent’ regelmatig wat vintage seiko’s uit de kist van papa. Herkenbaar dus hoe het toch een beetje een familiehobby kan worden.
Veel plezier gewenst voor je dochter en feliciteer haar met haar keus!
Mooi! Lijkt mij een mooi moment met je dochter. Hopelijk kan ik dat later met mijn dochtertje ook doen! ( ze is net 1 jaar geworden, nog wat vroeg…)
Ja ik vind m verrekte mooi