NA ...dat wil ik ook!

Jullie hebben allemaal een “echt” en mooi horloge, zelf meerdere zodat er bij elke gelegenheid een passende aan de pols te dragen is…dat wil ik ook.
Voor school, voor uit eten, iets wat overal bij past.
Nu heb ik alleen maar mijn paarden Rus, super mooi maar bij een jurkje oid niet mooi.

Foto ter illustratie

Dat riep mijn dochter (14) gisteren en ik besefte dat ze gelijk had.
Haar moeder en 2 broers hebben alle.meerdere mooie horloges. Van @Brunmontagne , tot Oris tot chr ward en hier en daar een verdwaalde seiko en/of invicta.
Keuze is overvloed .
Ja, mijn dochter is het ondergeschoven persoon qua horlogerie in huize mozaïek .

Slechte vader ben ik! Foei…

Uiteraard meteen overgegaan in actie en met behulp van google een beetje tot het idee proberen te komen wat ze mooi gaat vinden.
Nog lastig ook nog eens, want het ging uiteraard alle kanten op qua stijlen…

Tijd voor plan 2, op naar E van Baal en naar de lokale Seiko juwelier. We gaan passen, voelen en bekijken met een vast gesteld budget van 500 euro.

Winkel 1
E van Baal… geen winnaar vindbaar…
Zelfs niet met wat budget vrijheid.
Nu hebben ze daar echt wel wat vrouwen horloges liggen maar over het algemeen toch wel iets te deftig voor het meisje van 14.

De juwelier met een berg seiko horloges eens bezoeken dan maar…
Jawel hoor, in no time 3 stuks uitgekozen.
Passen passen en nog eens passen.
Even naar buiten ermee, twijfels en nog eens passen met als resultaat een prachtig sportief elegant nieuw horloge voor mijn dochter.

Aanschouwd u hieronder,

Mooi he!
Daarna lekker samen uit eten gegaan, daar was nog wat ruimte voor over gebleven uit het budget.
Morgen kan ze vol pols trots het nieuwe schooljaar starten.

Dank voor het lezen van deze NA.

86 likes

Perfecte keuze van de jonge dame :ok_hand:

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd!

1 like

Chique klok hoor! :ok_hand:

1 like

Goed bezig! Veel plezier samen ermee!

1 like

Met jouw achtergrond en verzameling in gedachten snapte ik in eerste instantie echt geen drol van wat ik aan het lezen was. Mooie inleiding. :joy::+1: Mooie aanwinst ook, leuk sierlijk dameshorloge zonder truttigheid. Echt leuk voor een meid van veertien, en ouder. :wink:

3 likes

Gefeliciteerd!

Erg cool zo, een hele horlogefamilie!

1 like

Die heb ik goudkleurig voor m’n moeders verjaardag gekocht :rofl:

Maar tis een prima horloge voor een leuke prijs. Misschien een bandje voor laten maken dat ze hem eventueel op leer kan dragen?

1 like

Leuk man. Feliciteer haar. Mooie keuze.

Mijn vrouw heeft nu drie van dat soort Seiko’s: Romeinse cijfers, in twee gevallen lichte guilloche, in één geval blauwe wijzers, en in twee gevallen een stalen bracelet. Ze vindt die drie Seikootjes allemaal mooier dan haar Mühle Glashütte.

Toch?

1 like

Goeie vraag… ik zelf kan hier niet met zekerheid een juiste keuze in maken.

Heeft deze ook, wel donker en dus subtiel maar ze zijn aanwezig .
Hou ik wel van.

Doe ik, thanks kerel.

1 like

Erg leuk horloge, van harte

1 like

Absoluut komt er een mooie lederen strap bij!

Dat is een opluchting

4 likes

Ik heb het ook een paar keer moeten lezen voordat ik begreep wat die vent nou bedoelde :sweat_smile:

2 likes

Jullie zitten gewoon allemaal aan het bier deze zondag!

Zuipschuiten

1 like

Mooi verhaal en gebeurtenis voor zowel haar als voor jou!

1 like

Een Vostok met een jurkje kan gewoon hoor.

1 like

Leuke aankoop voor je dochter Hans! Kan ook niet anders met de grootte van de collectie van papa :wink:

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Prachtige aanwinst voor de jongedame! Ik wens haar veel draagplezier. :smile: :+1:

1 like

Leuk horloge voor een meid van veertien. Klinkt ook als een geslaagde dag zo samen.
Kan zo mooi de blits maken bij haar klasgenootjes :dancer:

1 like