Kijk
Super nice!!!
Kijk
Super nice!!!
Mijn beste,
Goed gedaan!!
Veel draag-plezier met deze uitblinkende verworvenheid!!
Orologio Signaturis Temporis
Dikke Datejust opa! Geniet ervan hè!
Noem je hem nou een “dikke datejust opa”?
Ziet er strak uit! Uit welk jaar komt deze?
1970
hadden mijn ouders hem ook voor mijn 20 ste verjaardag kunnen kopen
Mooie bezel voor die leeftijd. Ik kan zo slecht tegen die bijna gladde fluted bezels
Mooi zeg, gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst.
Toffe NA! Hij is prachtig hoor
Mooi, gefeliciteerd.
Zou er zelf denk ik een andere plaat inzetten. Met wat frissere lume die zodoende wat beter bij de wijzers passen.
Erg mooi!
Hoe kun je dat trouwens zien dat het servicewijzers zijn? Te weinig patina tov leeftijd horloge ?
Yes. Witte lume en op de plaat geel.
Bij een NA zou je toch de gevoeligheid van medeliefhebbers verwachten om iemand zijn plezier van een aankoop te gunnen. Dat gezeik altijd over iemand die dan ziet dat er iets niet klopt en dat dan zo nodig moet ventileren. Ga eens naar buiten. Dan kan je ventileren.
Of mensen die dan moeten zeggen: ‘ja, nou het is echt niet mijn ding maar ik ben heel blij voor je!’ Who cares of het ‘niet jouw ding’ is?!
Ja, ik heb momenteel ruzie thuis ja, maar dat staat volledig los van bovengenoemde.
Fijn weekend. Kloothommels
Groot gelijk,geniet er van
Iemand wijzen op iets wat ‘niet klopt’, zodat indien de koper niet op de hoogte was, en indien gewenst, misschien de koop ongedaan gemaakt kan worden, dat is toch deel van het forum? Ga jij maar even buiten wat afkoelen. Of log in op het forum waar alleen maar rozenblaadjes onder elkaar’s kont worden gelegd.
En mensen die het thuis moeilijk hebben kunnen nog steeds fatsoen tonen. ‘T zou wat worden anders.
Sterkte thuis dan
Met een redelijk recente full service van deze Rolex door Rolex is het geen verrassing voor mij dat de wijzers zijn vervangen. Ik vind ze eigenlijk best mooi Heb al zoveel patina van-me- eiguh
Gefeliciteerd. Mooi hoor, geniet er van!