NA Datejust 1601

Blij met de Datejust. :+1::+1:

46 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Veeg even het frietvet van je lens en maak een betere foto, dat verdient dit horloge

14 likes

Schitterende Datejust Horloge Opa! Is dit je eerste Rolex? :yum::+1:

1 like

Inderdaad… mooi horloge… maar beetje karige mededeling en info En inderdaad zonder een echt mooie foto :rofl:

1 like

Heb ze ongeveer allemaal gehad (vroeger :joy:). Rode Sub, 5513 Maxi dial, GMT , Seadweller, Kermit etc. Maar je weet hoe het soms gaat… :joy:

Dus nu weer een beginnetje gemaakt :+1:

1 like

Zo dan?

21 likes

Lekker man!

Is die band nog strak genoeg of gun je die met tijd een revisie? Geniet ervan!

1 like

Holy cow! Dat was nu een leuke bedragje waard geweest wel zeg. Pooohhh mien jong wat een toppers!

1 like

Ik krijg hulp van Krabong (Roel) die heeft nog van alles liggen :+1:

2 likes

Ach ja, ze komen en gaan. Het is een hobby en geen verdienmodel, :joy:

1 like

Schitterend! Staat je goed! Ik ben inmiddels wel benieuwd naar een collectie foto van HorlogeOpa

1 like

Alles op zijn tijd :ok_hand:

1 like

Snap ik. In ieder geval van harte gefeliciteerd met deze fantastische nieuwe aanwinst! :blush::+1:

1 like

Jammer van de servicewijzers. Verder erg scherp!

3 likes

Viel me ook op, groot kleurverschil lume tussen plaat en wijzers, en de wijzers op zich zijn ook een stuk ‘frisser staal’. Voor mij een dealbreaker, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn :+1:

2 likes

Was bekend. Tja, dat krijg je na een RLX service :joy:

1 like

Ja!
Top! Mooi geniet er van

1 like

We vinden wel een oud setje.

En schakels hebben we ook nog genoeg dus je hoeft je leefstijl niet aan te passen.

Van harte!

Gr. Roel

2 likes

De Here zij geloofd en geprezen en jij ook :joy::joy::+1::champagne::clinking_glasses::beers::plate_with_cutlery::birthday::stuffed_flatbread: