NA: de alom bekende Speedmaster Pro

Wat een heerlijk horloge is dit toch :star_struck:

Veel plezier ermee…

1 like

Gefeliciteerd. Nu nog twee jaar om te sparen om iets voor je 40e te kopen😇

2 likes

Ik heb bewust voor de lederen band gekozen, maar is ook op staal leverbaar.
Deze komt er helaas niet bij, wel een velcro en Nato strap

1 like

De Speedmaster… Altijd een uitstekende keuze. :clap:

1 like

Waar ben je uiteindelijk geslaagd?

2 likes

Gefeliciteerd en uitstekende beslissing! Hier ga je geen spijt van krijgen. Nu nog wat verzinnen voor je 40ste volgend jaar. Wellicht 10 extra lederen banden bestellen, want echt alles past bij een Speedmaster Moonwatch lijkt het. Vraag dat maar aan @Rolopalooza :wink:

Maar wat wilde ze niet doen bij Schaap & Citroen Den Haag? En waar heb je het nu wel gehaald?

2 likes

SC in het noorden wou en/of kon niet meegaan in de korting die op dit moment gegeven wordt bij van Willegen ivm verbouwing, dus vandaar ik op internet toegeslagen heb

2 likes

Ik weet de korting niet, maar ik vind Schaap & Citroen sowieso heel willekeurig met de korting die ze geven. Kennis kreeg 18% en had geeneens interesse. Ik kwam om te kopen en 10% was toch echt de max. Ok fijne dag verder. Ik heb in 2017 22% korting gekregen, maar dat schijnt wel lastiger te worden.

Ik had gehoopt dat SC me een beetje tegemoet wou komen hierin, zeker ook omdat mijn onlangs aangeschafte TH Carrera binnen 1 jaar al defect is en deze onderweg is naar Swiss voor service, echter het verschil van 6% korting (14 tov 20) vondt ik te groot

1 like

Dat begrijp ik! Dan heb je een leuke prijs van een echte AD gehad, met jouw naam op de factuur. Dat vind ik altijd een meerwaarde hebben, vooral als je het na 25 jaar (bijvoorbeeld) weer uit de kast trekt. Mijn schoonouders hebben een Rolex uit 1964 met alle originele papieren erbij. Dat vind ik gaaf.

1 like

Mooi he, zo’n ‘reis’ naar een aankoop toe!
Zelf vorig jaar lang nagedacht en de 3572.50 gekozen. Plexi vóór en kristal bodem met zicht op 1863 uurwerk.

3 likes

U vraagt wij draaien!!

Heel veel plezier met je aanwinst @sebazz

16 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Haha topper! Kan dus een leuk idee zijn voor je 40ste @sebazz, doos met allerlei quality straps.
Maar goed, een tweede Speedy kan natuurlijk ook :wink:

1 like

Wat een geweldig horloge! Goed en slim toegeslagen :muscle:t2: Gefeliciteerd! Ik kom hem snel bekijken :innocent:

1 like

Mooi man. Ik heb dezelfde unboxing met de kerst gedaan. Alleen ben ik voor de sapphire sandwich gegaan. Ik had me ook even druk gemaakt om de terugkomst van de 321 maar met die enorme prijzen maak ik me daar niet druk om. En de vervanger wordt gewoon een vervanger dus waarde zit wel OK. Verwacht geen stijging maar zeker geen dumping.

1 like

Heel veel plezier met je mooie Speedmaster en welkom bij de club.:ok_hand:

1 like

Mooi man, proficiat en veel draagplezier! :+1:

1 like

Gefeliciteerd en welkom bij de club Speedy Pro dragers. Wat mij betreft een slimme keuze om hem nu al in te kopen. Nog ruim voor je verjaardag en alle ontwikkelingen omtrent de Speedmaster.

2 likes

Wat voor bandje is die eerste?

1 like