NA: de alom bekende Speedmaster Pro

Dit horloge stond op mijn bucket list om aan te schaffen voor mijn 40e verjaardag (duurt nog 2 jaar) :wink:

Maar door alle berichten over het nieuwe uurwerk werd ik wel een beetje nerveus…

En vooral wat gaat dit met de prijs doen.
Ik snap dat niemand een glazenbol heeft en een normale inflatie had ik wel rekening mee gehouden, maar dat niet uurwerk niet.

Na veel forums afgestruind te hebben, was ik van mening dat het nieuwe uurwerk 3861 wat zijn intrede gaat doen in de Speedmaster Professional niet zozeer een verbetering was, verder van het iconische maanverhaal lag en aanzienlijk duurder werd.

En toen kwam er een kans voorbij van een AD uit DenHaag die in mijn ogen te mooi was om waar te zijn, ik heb SC gevraagd of zei hierin ook wat konden betekenen (heb mijn andere horloge’s hier ook weg) maar deze gaven een duidelijk NEE als antwoord.

Na een korte twijfel en een duidelijk antwoord hierop in een ander topic door mede HF’ers en Speedy bezitters heeft de doorslag gegeven…

Normaal gesproken ga ik zoiets ophalen bij de AD maar de reis was mij te ver en liet ik liever aan PostNL over, die mij vandaag een grote doos overhandigde met de volgende inhoud;

Omega logo super strak uitgelijnd in het midden van het plexiglas

Verder hoef ik er geen woorden aan vuil te maken, ik open nog een Tripeltje en ga genieten van deze bijzondere NA!!!

75 likes

Enjoy! Je horloge en het biertje, maar ga er wel vanuit dat je langer van je Speedy geniet dan van het biertje…

2 likes

Mooie aanwinst!
Geniet ervan :smile:

1 like

Damn. Nice. :smiley::sunglasses:

1 like

Zo zo, jij laat er ook geen gras over groeien! Van de week hadden we het er nog over. Welkom bij de #SpeedyProSpam groep … foto’s willen we zien, overal. Als je wil weten hoe(veel), vraag het @SAT. :wink:

Mooie horloge hè?
Veel draagplezier man enne alvast gefeliciteerd met je 40ste verjaardag, over ûh twee jaar. :rofl:

Groetjes van zijn tweelingbroer.

8 likes

Gefeliciteerd met je speedy!:beer:en Skol

1 like

Nee als ik iets in mijn hoofd heb moet het ook gebeuren :rofl::rofl:

2 likes

Prachtig! Veel draagplezier gewenst! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de Speedmaster, geweldig :ok_hand::ok_hand:.

Groetjes van zijn, één dag oude, broertje. Heeft wel veel broers :thinking::thinking:

2 likes

Een icoon en bandenswapper bij uitstek.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Groetjes van z’n broertje.

3 likes

“Tsjoch” zeggen we hier in friesland :wink:

1 like

Hier in Leeuwarden is het (meestal) gewoon ‘Proost’, maar hier mag zeker op gedronken worden! :beers::+1:t2:

1 like

Je leeft maar één keer! Mooi.

1 like

Bij mij ook hoor, ben een “import” fries :rofl::rofl:

1 like

Mooi horloge, geniet ervan👍
Even een misschien domme vraag, is het horloge op een lederen band geleverd?, of zit de stalen erbij?.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi !!

1 like

Heel veel draagplezier van dit mooie horloge :+1:t2:

1 like

Erg mooi, geniet ervan !

1 like