NA, de Avenger GMT II

Mooi horloge! Heb ik ook gehad… op den duur waren me de 43mm een iets te groot!

Wens je veel plezie ermee!!

1 like

Ja 45mm die maat is voor mij goed, ik persoonlijk vind een horloge bij mij het beste passen tussen de 42mm en 46mm
Maar die seawolf 45mm en lood zwaar

1 like

Eens hoor. Fijn ook, als je polsen een groter formaat aankunnen. Voor mij is m’n aquis met 43.5 (valt klein) de max. En deze avenger met z’n 43 valt ook nog erg mooi op de pols.

Prachtig!

1 like

Van harte! Dit is wat mij betreft de mooiste Breitling Diver. Draagt ook lekker plat en de stencil dial vind ik ook echt de mooiste optie.

Ik heb dit horloge lang in het vizier gehad, maar om een of andere reden is ie nooit langsgekomen.

1 like

Veel plezier gewenst met deze mooie Breitling!

Voor een vrij standaard uurwerk zoals in dit horloge zit, is dit een normaal advies.

1 like

Veel plezier met deze prachtige Breitling.:ok_hand:

1 like

Mooi horloge!
Veel plezier ermee

1 like

Ieder zijn smaak
Mijn gmt heeft de band matte, enkel de zijkanten zijn blinkend en dat is voor mij perfect :heart_eyes:

1 like

Welke extra banden hebben jullie erbij? Ik ben zoekende naar leuke banden voor erbij… :thinking:

Pics please… :sweat_smile:

Gefeliciteerd! Mooie specs, ook al is de wijzerplaat niet m’n kop thee, het is een enorm bazending met die bi-directionele 24-uurs bezel, da’s nog eens wat anders dan een duukert. :+1:

Hahahahaha… Mooi man, leuk hoe je door deze vraag probeert om een topic van 300+ antwoorden te maken.

Zelf vind ik overigens dat je hetzij een draaibare bezel, hetzij een GMT wijzer moet hebben omdat allebei overkill is, maar daarover morgen meer, als het goed is. Ik ben een Puritein. :slight_smile:

1 like

Haha ja misschien wel… :thinking:

Maar de stelligheid waarmee de verkoper zijn mening (pas servicen bij afwijkingen) verkondigde was voor mij nogal overdonderend en tegenstrijdig met wat ik hier op 't forum veelal lees. Hij gaf overigens aan dat dit voor nagenoeg alle horloge merken geldt, dus niet puur voor Breitling.

Hoeft verder niet hier in dit topic uitgekauwd te worden overigen… :hugs:

Mijn vader was monteur, en die riep altijd dat je een motor nooit moest over-tunen (liever onder) en dat je 'm goed gesmeerd moest houden, en vrij van roest.

Nou. Dat lijkt me periodieke service. Al is het maar om de pakkingen goed te houden. Oh, en koop geen high-beat. :slight_smile:

Als het aan de verkoper ligt is je auto ook de meest betrouwbare in de markt en druppelt er gesmolten goud uit de uitlaat.

1 like

Dat klinkt inderdaad als een goed advies van je vader. :grinning:

Ik denk ook dat im m’n horloge gewoon over 5 á 6 jaar ga heenzenden voor een service… Tenzij hij eerder afwijkingen gaat vertonen uiteraard. :sweat_smile:

De band was eerst blinkend, ik heb de voorvlak laten mat maken door mijn AD en de zijkanten zijn blinkend gebleven, dat past ook heel goed met deze GMT

4 likes

Heel mooi gedaan!

Mocht ik nou de zomer nou las-ogen krijgen tijdens het klokkijken dan is het goed om te weten dat er een oplossing is. :wink:

Is het nu ook zo, dat als je hem t.z.t. opstuurt voor service dat je 'm dan glimmend gepolijst weer terug krijgt van Breitling?

1 like

Ik zal die terug sturen op rubber dan :smile:

1 like