Ik heb al een tijdje zitten kijken naar de Victorinox INOX. Ik aarzelde nog, maar toen ik de versie met de Naimakka Paracord band zag, wist ik het zeker. Sinds eergisteren binnen. Weer een heftig brok staal aan de pols. Dat heb ik gemist sinds her “verdwijnen” van mijn Steinhart Aviation. De band is traploos verstelbaar en draagt prettig.
Super stoere klok.
Lijkt mij ook nog eens lekker dragen met zo’n band.
Veel plezier ervan.
Elf.
Wat een combinatie.
Kun je deze band in noodgevallen ook helemaal “ontrafelen” totdat je een soort reddingskoord hebt?
Ongetwijfeld comfortabel…maar ziet er echt niet uit, sorry.
Jazeker. En dan de leeuw met een lasso vangen. Als je het ontrafelde koord, met een goed verhaal, naar Victorinox opstuurt dan wordt het opnieuw gevlochten.
Smaken verschillen. Geeft helemaal niet.
Mee eens. Als ik een klok of band mooi/prettig vind, dan draag ik hem. Als je je altijd naar meningen van anderen moet richten, loop je nooit ‘naar je zin’.
Het is een klassehorloge , maar voor mij met een andere band.
Stoere klok, en die band past er goed bij. Ik denk bij Victorinox altijd aan bergwandelingen en dan lijkt deze band mij heerlijk dragen. Beter dan staal of plastic waarbij je zo gaat zweten.
Lijkt een breiseltje van oma, wel apart!
U bent de bontvoering vergeten
Erg gaaf! Mooi artikel hierover gelezen: http://www.ablogtowatch.com/victorinox-swiss-army-inox-watch-review/
Heb je ook een mooie bescherming voor je bezel? En een foto van de sluiting?
Ik vind hem (en de specs) gaaf! Top!
Oma breit niet met paracord.