NA, de bekendste budget Diver

Een paar maanden geleden heb ik mijn eerste Diver gekocht in de vorm van een Pagani Design GMT met Pepsi bezel op een stalen band. Tot dat die aankoop voltooid werd was ik enkel alleen geïnteresseerd in Vintage horloges met 34/36 mm als gangbare maten. Toen de Pagani gearriveerd was was het verschil met mijn kleine vintage horloges enorm maar ik wilde het toch een kans geven omdat ik ook wel eens een keer een horloge wilde als daily beater.

De Pagani beviel uitstekend en al hoewel de 40mm niet storend groot was , neigde ik toch weer terug naar een kleiner horloge: Een Diver met als maximale maat 38 mm. Na een zoektocht op het web kwam ik tot de conclusie dat duikhorloges vaak enorm grote kasten zijn. 43 mm, 45 mm en soms zelfs 47 mm(slik!) tot dat ik opmerkte dat Invicta kleine duikers verkoopt! Na een kort beraad met mezelf( Met mijn vriendin hoef ik hier niet aan te beginnen. mijn vriendin haar reactie toen ze zag dat ik weer eens naar horloges aan het speuren was: Zucht , je hebt toch onderhand wel genoeg horloges?! ) had ik het juiste model voordat mijn vriendin het wist in het winkelwagentje gedeponeerd en was mijn 2de duiker een feit

18 likes

Invicta, wie is er niet groot mee geworden.
Leuk horloge, heel veel draagplezier met je nieuwe NA!

2 likes

Mooi horloge!
Lugs vallen mooi op je pols. Veel draagplezier.

Bij de bekendste dacht ik toch aan de skx007. Al is dat inmiddels niet echt ‘budget’ meer… :thinking:
Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd met je Invicta en je vriendin draait wel bij, ze houd immers van je :smiley: :ok_hand: :+1:

1 like

Een horloge van €600 vind ik geen budget horloge meer.

1 like

Dat zeg ik…

Haha geniaal…je hebt toch wel genoeg horloges. Ik denk dat vele van ons die opmerking vaak naar ons hoofd geslingerd krijgen.:rofl::rofl:

Mooi Remco. Het past goed om je pols.