NA: De beste Tudor release tot nu toe?

Ik kwam achter de release van dit horloge doordat een meme kanaal op instagram iets plaatste over:

"de reactie van Tudor fans wanneer Tudor weer eens 2mm van een horloge af weet te halen." shocked-surprised

Toen ik ging kijken op de kanalen van Tudor kwam ik er achter dat de Pelagos in 39mm was gereleased. Ik vond de Pelagos al veel langer gaaf, met name de LHD, maar hij was mij altijd te groot.

Dit was het nieuwe horloge voor mij, direct de AD een berichtje gestuurd met de wens om op de lijst te komen. En daarmee bemachtigde ik plek nummer 2 op de lijst. En nu komt het grote geluk, vandaag werden er precies twee stuks geleverd.

Tijd voor wat foto’s, want deze jongen is blij!

!

199 likes

Hele mooie NA.
Congrats!

1 like

Snap je helemaal, ik vond de 39 pelagos wat klein maar op jouw pols staat het prima :+1::+1:

Veel plezier ermee

Ps: beste release :thinking: … zeker niet , dat was het geweest als ze gewoon te koop waren :wink:

4 likes

Staat goed👌

1 like

Amusez vous!

1 like

Mooie foto’s mooi horloge!

1 like

Tof! Gefeliciteerd ermee!

1 like

Nou dat snap ik!!! En aan de titel is geen woord gelogen! Veel plezier er mee.

1 like

Gaaf ! Gefeliciteerd :partying_face:
Fijne zaak ook : House of Pertijs

3 likes

Zeker een goede maat op jouw pols! :+1: Proficiat met de Pelagos!

Gr, Vigorelli

1 like

Een wereld van verschil! :grin: Waar de oude Pelagos door z’n formaat nog net zoveel weegt als een stalen horloge, is deze veel lichter. :slight_smile: Gefeliciteerd en geniet ervan!

5 likes

Veel plezier gewenst met je nieuwe glossy-no-date-red-Pelagos!

2 likes

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat juist horloges die niet iedereen direct kan kopen wat specialer aanvoelen toch?

Zeker, altijd heel blij met de zorgen en service. Zijn nu hun hele zaak aan het verbouwen, echt de moeite waar om over een maandje te bezoeken als het af is.

1 like

Nice, en helemaal mee eens. Heb je hem ook net?

1 like

Inmiddels drie weken alweer, de tijd vliegt.

1 like

Very nice! Gefeliciteerd

1 like

Proficiat

1 like

Heel vet, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!!

1 like