NA: De Breitling die een Omega is geworden

Ziet er perfect uit, proficiat,

Rob

1 like

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met je fraaie aanwinst en bedankt voor de uitgebreide fotoreportage. Mooi om te zien, leuk om te volgen. :relaxed:

Maar dan heb je het ook over polsen hè … :joy:

1 like

Hele mooie Omega :+1:!
Dubbel gefeliciteerd :birthday:

1 like

Wat mij betreft de juiste keuze!

Van harte gefeliciteerd met deze NA!

Heel veel plezier er van.

1 like

Yep 20-20,5cm pols, maar dat heeft weinig met de hoogte te maken.

De lug tot lug maat (48mm) is wel belangrijk als je smallere polsen hebt.

7 likes

Thanks :+1:

Prachtig! Meer dan prachtig! Gefeliciteerd!

en leuk dat je er ook een paar fotootjes van hebt gemaakt :grin:

1 like

Ik heb geen idee of het aan je polsen ligt of niet hoor, dat was gewoon even geinen. Wat je zegt slik ik voor zoete koek. Ik vind het horloge heel gebalanceerd en elegant, misschien door de brede middelste schakels in de band, misschien de vlakke lunette, misschien de spitse poten, misschien de kleine letters, misschien de hoogte van de lunette ten opzichte van de poten. Ik weet het niet, maar ik vind het in ieder geval helemaal mooi (en dat terwijl het niet bepaald mijn genre is). :+1:

2 likes

Prachtige Seamaster. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

Prachtig, een van de mooiere ‘vintage’ inspired horloges, (samen met de Heuer Autavia chrono’s)

Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Nice SAT!
Hele mooie keus :+1:

1 like

Alsnog gefeliciteerd, met je verjaardag en horloge natuurlijk!

1 like

Prachtig! Van harte!

1 like

Thanks :pray:

7 likes

Dat is wel flink groter dan mijn 16,5/17cm pols.

Nja wel qua verhoudingen natuurlijk. :thinking:

Zeer fraai, en van harte gefeliciteerd! Prachtige aanwinst!

Laat ik nou zelf enkele dagen geleden zo’n Breitling gekocht hebben… (overigens niet via HF). Ook niet te versmaden met dat gouden randje. :wink:

4 likes

Prachtig :+1:, gefeliciteerd ook. Ik zou graag nog eens een 42mm blauwe willen. Eerst lekker genieten van deze schoonheid.

1 like

Het horloge draagt echt veel platter dan verwacht.
Ik verwacht wel dat de lug naar lug maat te groot zal zijn voor jouw pols, maar goed proberen kan altijd. Indien het te groot valt kan je altijd nog kijken naar de trilogie versie (volgens mij 39mm), zijn iets prijziger en de band ziet er iets anders uit maar zeker ook mooi :ok_hand:.