Heel erg mooi Sat! Geniet ervan
Maar goed dat de Breitling niet is doorgegaan. Deze is vele malen mooier!
Exact, prachtige Omega. Wilikook
Thanks , gaat zeker lukken
Absoluut waar
Afgelopen vrijdag toen ik mijn Omega Seamaster ging halen wilde ik ook graag kijken naar Meistersinger horloges. Dit omdat ik hun klassieke ontwerp, heldere stijl en originele manier van het meten van de tijd bijzonder vind.
Ik heb alle Meistersinger horloges bekeken en al snel bleek, zoals de verkoper ook al aangaf, dat Meistersinger kleiner draagt dan de kastdiameter doet vermoeden. Dus de 40mm horloges was voor mijn pols geen optie, op naar de 43mm. Na het passen en bekijken moet ik zeggen dat ik geen Meistersinger zal toevoegen aan mijn collectie.
Hoewel ik het klassieke ontwerp en het meten van de tijd kan waarderen heb ik er geen klik mee gevoeld.
Man man man wát een mooie foto’s maak jij zeg!
Die Breitling is óók schitterend trouwens!
Mooie aanwinst! Proficiat!
Dank je
Zeker wel, de meshband is prachtig de sluiting is echter waardeloos.
Maar ik kan zeker ruimte maken voor een blauwe 42, komt nog wel een keer .
Nog gefeliciteerd met je verjaardag @SAT en met deze mooie nieuwe aanwinst natuurlijk!
Ik had de review van @WatchWalker ook al gelezen tov de Hulk en z’n positieve mening.
Erg mooi deze SM300. En ik wist niet dat de lume verzonken was.
Thanks man
De wijzerplaat bestaat uit lagen, de lumen zitten een niveau lager. Dit is werkelijk fantastisch en heel gaaf om te zien.
Naar mijn mening de mooiste seamaster
Ook mooi uiteraard maar ik wil geen tweede kroon aan de linkerkant .
Zeker wel
Prachtige plaatjes zoals altijd, gefeliciteerd ermee!
Dank je
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Die Seamaster is veul gaver dan die Superocean. Alleen de band al A.u.b. trouwens niet de center links gaan matteren zoals alle cool kids doen
Werden álle Breitlings maar Omegas
Dacht het niet , dat vind ik bijna misdadig. Ik vind het heerlijk zo