NA: De Breitling die een Omega is geworden

Heel erg mooi Sat! Geniet ervan :call_me_hand:t2:

1 like

Maar goed dat de Breitling niet is doorgegaan. Deze is vele malen mooier!

1 like

Exact, prachtige Omega. Wilikook

1 like

1 like

Absoluut waar :heart_eyes::ok_hand:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Afgelopen vrijdag toen ik mijn Omega Seamaster ging halen wilde ik ook graag kijken naar Meistersinger horloges. Dit omdat ik hun klassieke ontwerp, heldere stijl en originele manier van het meten van de tijd bijzonder vind.

Ik heb alle Meistersinger horloges bekeken en al snel bleek, zoals de verkoper ook al aangaf, dat Meistersinger kleiner draagt dan de kastdiameter doet vermoeden. Dus de 40mm horloges was voor mijn pols geen optie, op naar de 43mm. Na het passen en bekijken moet ik zeggen dat ik geen Meistersinger zal toevoegen aan mijn collectie.

Hoewel ik het klassieke ontwerp en het meten van de tijd kan waarderen heb ik er geen klik mee gevoeld.

1 like

Man man man wát een mooie foto’s maak jij zeg! :heart_eyes:

Die Breitling is óók schitterend trouwens!

1 like

Mooie aanwinst! Proficiat!

1 like

Dank je :+1:

Zeker wel, de meshband is prachtig de sluiting is echter waardeloos.

Maar ik kan zeker ruimte maken voor een blauwe 42, komt nog wel een keer :joy:.

1 like

Nog gefeliciteerd met je verjaardag @SAT en met deze mooie nieuwe aanwinst natuurlijk!
Ik had de review van @WatchWalker ook al gelezen tov de Hulk en z’n positieve mening.
Erg mooi deze SM300. En ik wist niet dat de lume verzonken was.

1 like

Thanks man :pray:

De wijzerplaat bestaat uit lagen, de lumen zitten een niveau lager. Dit is werkelijk fantastisch en heel gaaf om te zien.

Naar mijn mening de mooiste seamaster :ok_hand:

2 likes

Hohoho :stuck_out_tongue_winking_eye:

Omega heeft de lume best in orde.

2 likes

Ook mooi uiteraard maar ik wil geen tweede kroon aan de linkerkant :confounded:.

Zeker wel

1 like

Prachtige plaatjes zoals altijd, gefeliciteerd ermee!

1 like

Dank je :+1:

Heel mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Die Seamaster is veul gaver dan die Superocean. Alleen de band al :metal: A.u.b. trouwens niet de center links gaan matteren zoals alle cool kids doen :roll_eyes:

Werden álle Breitlings maar Omegas :joy:

1 like

Dacht het niet :joy::sunglasses::sunglasses:, dat vind ik bijna misdadig. Ik vind het heerlijk zo :ok_hand:

1 like

Vandaag is het de vijfde dag dat ik deze draag, kan niet zeggen dat ik in de laatste twee jaar vijf dagen achterelkaar hetzelfde horloge heb gedragen :thinking:.

7 likes