Zat al ruim +/- half jaar naar dit horloge te kijken,
Schuimde regelmatig het net af naar aller informatieve sites over dit type en kwam toen ook op YouTube dit filmpje tegen en dat was toen toch de klik die ik kreeg om er eens werk van te maken.
Gezocht naar verschillende site waar ze dit horloge verhandelde maar kwam steeds van een koude douche terug, toch een site gevonden waar hij ook werd aangeboden maar in pre-order stond.
Mezelf toen maar aangemeld voor melding als hij terug binnen zou komen en verder geen aandacht meer aan besteed.
Na goed en wel een maandje of 2 later plots een mailtje met de melding ‘terug in stock’, snel naar de site gesurft en op de bestelknop gedrukt
Bij het afrekenen stuit ik op PayPal en laat ik DAT nu net niet hebben ouderdom, al dat nieuwe gedoe ook
O- wacht eens, ik heb nog twee zoons die dit mss wel hebben, even snel een sms gestuurd met de vraag of ze met PayPal ervaring hebben en ja hoor, alle twee maar ik had er maar eentje nodig, dus bij de eerste vrijwilliger via mail alle info door gestuurd en gevraagd of hij deze voor mij kon bestellen.
Tuurlijk was het antwoord en een uurtje later kreeg ik van zoonlief een bevestiging dat het geklaard was, alsook van de site waar de bestelling was gezet kreeg ik ook de bevestiging
Dat alles was alweer een dikke week geleden en vandaag ging de bel aan de voordeur en kon ik het pakje in ontvangst nemen
Dus begon het plezier het pakje uit te pakken
toch een mooi afgewerkt doosje
en zonder de stikkers, wat een plaatje toch
en uiteindelijk belandt hij op de pols
dank voor het lezen en vooral aan mijn toffe zoons!
ik ben weer helemaal door het dolle