NA: de Christopher Ward C65 Trident blue

Omdat je een handwinder dagelijks moet opwinden dus dan moet je telkens de kroon open- en dichtschroeven.
Bij een automaat is een schroefkroon daardoor logischer

Gefeliciteerd! Ik kan me deze niet goed op staal voorstellen. Het is een heerlijke bandenswapper!

2 likes

Die donkerblauwe staat ‘m ook goed,welke us dit?
Heb ‘m zelf in dr zomer op rubber van Barton

3 likes

Blij dat je er blij mee bent Rolf :+1:.

Banden
Het is inderdaad een banden verslinder. Echter, de stalen band is ontzettend goed. Na de Archimede de beste band die ik heb gehad. Makkelijk aan te brengen op de kast en heerlijk voorzien van een snelverstelling. Goed doordacht.

Kleur
De kleur blauw is mij iets te licht bij daglicht. Zodra het wat donkerder wordt vind ik hem echter prachtig. Een vriend van mij vond de lichtere uitstraling overdag juist mooi. Ieder zijn smaak dus.

Overall
Christopher Ward levert kwaliteit, daar ben ik nu wel achter. Er gaat dan ook zeker nog een CW komen. De kastvorm van de C65 vind ik ook prachtig. Ook daar hebben ze goed over nagedacht.
Ze denken sowieso goed na over hun product (kwaliteit, verpakking, merkbeleving, etc.).
Kortom, ik kan iedereen een CW aanraden :ok_hand:.
Het hand opwinden van een horloge vind ik overigens ook wel iets hebben.


Gr. Wander

4 likes

mijn andere CW, 65 gmt LE, echt geweldig ook.

2 likes

Dit is een blauwe lizzard grain van Rios.

1 like

Ah … natuurlijk. Ik zat aan constructie-technische dingen te denken, maar dit is inderdaad een HEEL voor de hand liggende … hahahahaha

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb er even over zitten twijfelen. Vind 'm vooral op bruin (vintage) leer prachtig.

Mooi hoor :+1: gefeliciteerd met je aankoop.

Kijk dit vind ik nou ook echt een fraaie klok!