NA: de eerste duikert

Goedemorgen allemaal! Wat een lekker begin van de dag weer! Lekker de nieuwe aanwinst bepotelen en, zoals de titel al verraadt, dit is de eerste duiker in de familie. De Glycine Combat Sub! De inspiratie voor een duikhorloge kwam al vroeg, mijn beide ouders waren lid van de duikvereniging en actieve duikers!
Het is ook op een andere manier een primeur, het is het eerste horloge dat ik via het forum heb gekocht! @WatchR bedankt! Ik kan geen beoordeling in het lichtgroene achterlaten, maar absoluut een leuke ervaring gehad, het horloge voor een leuke prijs in absolute nieuwstaat over mogen nemen. Kortom: een aanrader!
En nu foto’s!

Goed weekend allemaal!

58 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like

Mooie duiker!:heart_eyes:
Geniet ervan.

1 like

Nog wel ff eentje met de goede datum! :sweat_smile:

2 likes

Mooi.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Glycine, mooi merk ook
Geniet er van :+1:

1 like

Mooie klok, veel plezier er mee!

1 like

Heb ik ook eens gehad. Erg fijn comfortabel horloge. Veel genot!

1 like

Zou je nog een mooie foto buiten in het licht willen maken? De kleur komt in de foto nu niet goed uit denk ik.

Groen is wel gaaf.

2 likes

Proficiat met deze tweeledige primeur!
Erg knappe kleurencombinatie bovendien…

Actieve duikouders :thinking: betekent dit dat deze diepere wateren zal doospartelen dan de meeste duikers op dit forum (i.e. de badkuip)…

1 like

Lekkere bling op deze duiker :ok_hand:
Geniet ervan!

1 like

Veel plezier ermee Jorrieeee

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:, heerlijk horloge en ook lekker plat.

1 like

Zag deze Glycine in het blauwe gedeelte voor een nette prijs. Mooie duiker!:ocean::ocean::ocean:

1 like

Ja die lijkt af en toe wel zwart inderdaad! Die oude iPhone werkt ook niet echt mee! :grinning_face_with_smiling_eyes: Zo is hij groen!

2 likes

Mooi man! Altijd leuk die Combat Subs. Gefeliciteerd! Lekker plat ook.

1 like

Mooie duiker veel plezier er mee

1 like

Dat hoop ik nog wel! Zelf heb ik vroeger ook gedoken, maar de laatste gelegenheidsduik is reeds 10 jaar geleden! Hoogste tijd wellicht… :wink:

Gefeliciteerd met deze mooie NA :ok_hand:

1 like