NA: Dé enige echte "PRX"

Na lang wikken en wegen, maanden lang filmpjes kijken en maar nadenken over wat de nieuwe aanwinst zou moeten worden, is de doorslag eindelijk gekomen. Was nog even wat twijfel of ie op mijn pols zou passen, maar ook al valt hij misschien wat groot, ik vind hem top! Zal verder geen woorden meer vuil maken aan het horloge zelf, want dit is natuurlijk niet de eerste keer dat deze hier op het forum is langs gekomen.

Daarom maar lekker wat plaatjes voor de sfeer!

93 likes

Gewoon een TOPPER :ok_hand:

3 likes

Lekker hoor!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge.

1 like

Lekkere NA, welkom bij de prx club.

2 likes

Veel draagplezier toegewenst met je PRX. :+1:

1 like

Hij is mooi, ja. Gefeliciteerd.

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd :grin:

1 like

Heel lekker hoor, niks mis mee!

1 like

Das een mooie zeg!!! Heb tot nu toe een PRX nog niet echt overwogen maarruh… :drooling_face:

Gefeliciteerd met de aankoop

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan.

1 like

Dit is inmiddels een forumklassieker geworden en terecht! Heel veel horloge voor je geld. Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

2 likes

Mooie aanwinst! Ik heb die van mij gister gekocht maar dan met groene plaat

8 likes

Bedankt allemaal!

Zag ik gister ook, is ook een erg mooie variant :+1:

Post gerust nog wat foto’s in andere licht condities

1 like

Zo’n topfoto’s maak ik niet met mijn iPhone, maar echt een mooie wijzerplaat. De foto’s die ik maak laat dat niet echt goed zien

4 likes

En vergeet de open caseback natuurlijk niet :smirk:

3 likes

Even in de zon gaan staan :wink:

11 likes

Zo op de foto’s zeg ik “prima hoor”. Is een nieuw iconisch model. Hoewel dat nieuwe wel enige historie heeft. En dat maakt ‘m nog leuker.

@TvR Ik heb de groene ook gepast. Is een heel geslaagde kleur groen. Ook een topper!

Ik baal er nog steeds van dat de chrono in het echt -voor mij- tegenviel. Die had ik al voor 95% aangekocht in gedachten.

1 like