NA: De Enige op HF Oris?

Een aantal weken geleden is mijn zoektocht begonnen naar een nieuwe aanwinst voor mijn collectie. Ik heb een Tudor BB54 en een Rolex Datejust, en ik wilde een horloge toevoegen aan mijn collectie dat net even iets anders is dan wat ik al heb. Ik ben een groot Tudor-fan, dus ik heb nog even gekeken naar een Tudor Royal. Dit is een hele andere kast en band dan mijn andere twee horloges hebben. Zodiac heb ik ook nog even verkend; de Sea Wolf vind ik nog steeds een erg mooi horloge.

Toen liep ik in Doetinchem bij Juwelier de Tijd binnen. Juwelier de Tijd verkoopt gecertificeerde pre-owned horloges maar is ook officieel AD van Oris. Na even rondgekeken te hebben naar al het moois dat daar te koop is, kwam ik uiteindelijk bij de Oris-vitrine uit. Daar lag een super mooie Oris Sixty-Five Cotton Candy Diver in het brons. Ik paste het horloge en was helemaal enthousiast over de maat van 38 mm, wat lekker in het straatje van de BB54 past. Maar het brons was niet helemaal mijn ding.

Uiteindelijk hebben we samen gekeken wat er mogelijk was en heb ik de stalen versie in bestelling geplaatst. Vandaag was het dan zo ver: het horloge is binnengekomen en ik kon het ophalen. Vol enthousiasme ging ik richting Juwelier de Tijd. Onder het genot van een lekker kopje koffie heb ik nog wat andere horloges gepast en bekeken, en uiteindelijk was het dan zo ver: de “onthulling” van de stalen Oris Sixty-Five Cotton Candy met blauwe wijzerplaat. Wat een gaaf horloge! De blauwe wijzerplaat is echt een eye-catcher en is echt even iets anders dan anders.

Het horloge werd nog even op maat gemaakt en ondertussen had ik nog leuke gesprekken over horloges en auto’s. Na een uurtje ging ik weer richting huis met dit prachtige horloge. Volgens mij ben ik de enige op het Horlogeforum met dit horloge; ik heb het daar nog niet voorbij zien komen.

139 likes

Erg mooie Oris en heel lekkere kleur blauw zeg. Zomertoppertje, gefeliciteerd!

1 like

Idd mooi, veel plezier ermee!

1 like

Bijzondere kleur! Veel draag plezier!

1 like

Die spettert lekker van het scherm, veel zomerplezier gewenst!

1 like

Wat een geweldige kleur blauw! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst

2 likes

Gefeliciteerd met je prachtige Oris! Ik hoop dat ze naast de cotton candy en calibre 400 meer Divers 65 modellen in 38mm gaan uitbrengen :slight_smile:

2 likes

Mijn beste,

Wat een magnifieke Oris!!
Prachtige wijzerplaat en bezel.:ok_hand:

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie uitvoering!

1 like

Prachtige zomerse kleur nu het weer nog :joy:
Ik kon deze kleurencombinatie nog niet.
Erg mooi geniet er van :ok_hand:

1 like

Heel toffe kleurrijke aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi kleurtje.
Veel draag plezier ermee.

1 like

Mooie uitvoering met echt een goede kleur voor de zomer :sunny: Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd :keycap_ten:

2 likes

Deze is tof! Gefeliciteerd en draag hem in gezondheid :+1:t3:

2 likes

Whauw! De kleur is niet mijn ding maar de rest…sprakeloos!

1 like

Heerlijk zomerhorloge! :+1:

1 like

Heel gaaf, mooie plaat! Vind het ook fraai dat ze de datum naar de 6 positie hebben verplaatst op de kleinere modellen. Geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd met de NA, errug mooi…

1 like

blikvanger

1 like