NA: de Erebus Origin van Just One More Watch

Hij is binnen uit Australië. In een opwelling gekocht bij Jody van Just One More Watch die zijn eerste eigen horloge heeft laten maken in China. Zojuist op maat gemaakt (mooie schroefjes), horloge van 41 mm past net aan op 17 cm pols vind ik… Mooie kleur blauw wel. Horloge doet ergens denken aan de Pelagos maar alleen uit de verte. Eerste foto:

52 likes

:ok_hand: Leuk, de maatvoering is me net te groot anders had ik de zwarte besteld.

1 like

Congratz mate!

IMG_0154

5 likes

Leuk horloge, mooie wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie kleuren combi,
Hoe is de bracelet?

1 like

Mooi horloge, prachtige wijzers en plaat. Dit spreekt mij meer aan dan de Pelagos. :ok_hand:

1 like

Mooie kleur van de wijzerplaat. Oogt inderdaad beetje groot maar staat juist heel gaaf. Geniet van je mooie aanwinst.

1 like

Leuke aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Erg goeie kwaliteit vind ik. Geborstelde flat links die mooi soepel vallen. Geen splitpins maar schroefjes en een slide lock divers extension.
Je kan ook een andere versie bestellen maar deze valt meer naar beneden bij de endlugs, wat een betere keuze leek bij mijn betrekkelijk smalle pols. Blij dat ik deze heb gekozen.

1 like

Van harte kerel!

1 like

Gefeliciteerd met je NA van down under Jaap

1 like

Leuk horloge. Hij maakt ook wel goede filmpjes idd.
Check hier zijn filmpje over hun bezoek bij de fabriek in China waar ze dit horloge produceren:

Erebus factory visit

Veel plezier met de NA! :+1:

1 like

Nog een paar kiekjes, ook van de band:

9 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd, ziet er erg mooi uit!

1 like

Enjoy! Ziet eruit als dezelfde clasp op de nieuwe band van Traska.

2 likes

Ik ben niet zo van de nieuwe merken maar ik moet zeggen dat het er wel aardig uit ziet, wat moet dit nou kosten?

1 like

€299 + €33 verzendkosten uit Australië + iets van €70 invoerrechten. Zeg maar €400 alles bij elkaar.

Ik vind het wel geslaagd en de prijs is eigenlijk ook best prima…

1 like