NA de Ginault

Kan me alleen maar aansluiten bij eerdere reviews: wat een geweldig horloge!

Thanks @bordewolf

10 likes

Beter dan de GMT Squale? Die ken ik alleen van de plaatjes namelijk.

1 like

Als je mijn topic elders leest, lees je dat ik ook op zoek ben naar een leuke diver. Ik vind deze heel mooi afgewerkt. Maar waar kun je dit Amerikaanse merk kopen?

Anders, qua kast aan elkaar gelijk, beide beetje de vintage look met de oude lume, de Squale met GMT en mooie bezel, de Ginault als totaal wat meer in balans met de super bracelet met de quasi glidelock. De maatvoering van de Ginault met zijn 40mm is perfect als semi- dresser, de Squale met 42mm en looks meer als beach en restaurant. Heb me voor de derde batch vande Squale See aangemeld…:grinning:

Denk via de Website anders @Ronald eventuell PB’en?

Echt iets voor @Batossai dus

1 like

Als dat onze < 42mm held is, Ja dus…:smiley:

1 like

Kun je wel ruilen tegen een Squale gmt denk ik😂

1 like

Nee, wil ze nu beide…

1 like

Dan van hem kopen. Mag vast wel :sunglasses:

3 likes

Kreeg meteen een PB van hem! :joy:

2 likes

:clown_face:

1 like

Mijn beste,

Zó zó.:+1:
Ziet er fraai en vooral ook degelijk uit!!
Veel draag-genot dan ook met deze robuuste schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Damn Rik, heb jij ook al zo eentje gekocht van het Amerikaans merk dat klinkt als de naam van een Franse kermisrenner!?!
Kwaliteit moet wel erg goed zijn, dacht dat deze sub-kloon eentje was om snel te vergeten maar aan de aantallen die ik zie verschijnen op het forum blijkt het tegendeel waar te zijn…
Maar laat je vooral niet ontmoedigen door mijn geneuzel, veel draagplezier toegewenst met de NA!

It’s here to stay… prima ding ondanks naam en lappen tekst op de wijzerplaat :smiley:

1 like

Stunner

1 like