Zoals praktisch dagelijks zat ik gisteren door het blauw te scrollen, met in mijn achterhoofd dat ik vond dat de kerstdagen gepaard zouden mógen gaan met een nieuwe aanwinst.
Al scannende kwam ik voorbij een horloge wat bij mij al snel het stempel “te rauw” kreeg, maar met 41mm en in een blauwe kleur voldeed het toch aan een aantal van mijn wensen, dus toch maar eens kijken…
En toen volgde daar de feilloze pitch van @Sjorsson : “niet je standaard Breitling”, “draagt lekker plat en comfortabel”, “met de geborstelde kast bijna toolwatch-achtig”… Ik kon er niet meer omheen, dit moest hem worden.
Na een korte daadkrachtige berichtenwisseling gelijk afgesproken dat ik een dag later, vandaag dus, naar de andere kant van het Brabantse zou komen. Eenmaal aangekomen wachtte mij een bijzonder warm onthaal en met een verse bak koffie gebabbeld over horloges en meer. Nog even heb ik schoorvoetend toe moeten geven de podcast nog niet geluisterd te hebben, dus daar heb ik op de terugweg gelijk verandering in gebracht.
Momenteel fijne collectie van 5 waar de gemodde Seiko voor mij toch meer en meer begint te voelen als het vijfde wiel aan de wagen. Wie weet moet daar volgend jaar maar eens verandering in komen…
Sjors, bedankt voor de fijne deal en de gezelligheid! Resteren mij alleen de foto’s nog…