NA: De Grand Seiko Milgauss

Proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Wow, die kende ik nog niet. En 20 mm lugwidth, dat is handig.

1 like

Inderdaad mooi hoekig; geniet van deze knapperd !!

1 like

Wat een prachtig horloge heb je daar gescoord! Ik kende dit model nog niet… Werkelijk super mooi!

Veel plezier ervan.

1 like

Zeker handig om eens te wisselen. @Zulu heeft al zijn collectie MN straps erop losgelaten!

Er is ook een witte van, de SBGX341. Die verkoopt internationaal iets meer denk ik of je vindt er toch wat meer foto’s van :blush:

5 likes

Gefeliciteerd met je NA!
Heel tof!

1 like

Ja prachtig, geniet van deze NA!

1 like

afwerking van GS is waanzinnig :heart_eyes: evenals deze aanwinst! Veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Heerlijke aanwinst en lekker enthousiast verhaal! Van harte en blijf genieten👍🏻

1 like

Mooie horloges maken kennen ze wel bij GS :ok_hand: Geniet er van!

1 like

Pff wat gaaf zeg, gefeliciteerd

1 like

Wow wow wow! Die kan van mij zomaar eens de mooiste grand Seiko zijn die ik heb gezien

Mooi spul hoor :grimacing: heb ondertussen ook een GS gesp gescoord en vriend Diaboliqstraps is met wat aged paratrooper canvas aan de slag gegaan. Zin in :muscle:

1 like

Ik ben benieuwd wat hij ervan gaat maken. Laat maar zien dan :wink:

Waar heb je de gesp gehaald? Ik heb nog een Artem zwarte sailcloth liggen, die zou ook niet misstaan. Maar dan moet er wel een 18mm GS gesp op, de standaard gesp is maar een lomp ding.

1 like

Schitterend :heart_eyes:! Perfect GADA/daily/one watch of hoe ze het ook allemaal noemen. Heb deze ook op mijn lijstje staan maar er kwam een SBGV011 tussen :thinking: Ook eens op rubber proberen deze :+1:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

super klok … veel plezier ermee :+1::+1:

1 like

Dat is een heel mooi horloge!

1 like

Mooie explorer killer!

Prachtig.

1 like

Wat een mooie GS! Veel draaplezier.

1 like