Supermooi verhaal en coole foto’s, food for thought! Dank voor het delen.
Het is quasi hetzelfde horloge, alleen is hij 2mm korter lug to lug en heeft hij een meer uitgesproken bevel aan de kast en lugs daardoor draagt hij iets ronder denk ik, wat ik zelf positief vind. Dat en de stalen band.
Ik vind de wijzers wel passen bij de hoekige kast. Als ik de SBGV245/7 vergelijk met deze, dan vind ik dit een stuk coherenter.
De 2 lumekleuren zijn inderdaad niet echt nodig, maar zijn voorganger had enkel lume op de 12-3-6-9, dus ze hebben dit onderscheid nog willen behouden denk ik. Plus het heeft wel wat speels op een verder vrij spartaans horloge
Bijzondere GS, geniet ervan.
Oh zeker, ben t met je eens betreft de match vd looks met deze wijzers.
Ah, op die fiets. En de lume kleur helpt n beetje bij de oriëntatie in t donker vd 3 6 9 12 posities.
Schitterend!!!
Zeker, ik heb die taper zelfs liever op mijn Speedy bv dan 20-18. Alleen is die sailcloth nu eenmaal 18mm aan de gesp… ofwel even de schaar erin
Prachtige aanwinst Jasper
Proficiat
Héél mooi horloge werkelijk
Gefeliciteerd met deze mooie NA!
Strak ding, mooie details, veel draagplezier!
Prachtig horloge Heel veel draagplezier
Prachtig horloge!
Duidelijk vastgelegd op deze mooie foto’s.
Van harte met deze NA en veel plezier er van!
Bedankt voor de reacties iedereen! Mooi te zien dat de aparte GS modellen toch gesmaakt worden
Grappig, wat voor de een en must is, is voor de ander een no-go. Persoonlijk wil ik geen lume bij een GS, en wèl scherpe wijzers. Dat zijn voor mij juist de kenmerken.
Mooi dat je via Magi aan dit gewenste horloge kon komen. Even naar Japan klinkt leuk, maar alleen voor een horloge is wel decadent.
Geniet van je aanwinst.
Gefeliciteerd !
volgens mij zit er een verkeerde secondewijzer op ?
Very nice gefeliciteerd
Eentje die tikt bedoel je?
Ja bij de meeste GS’en en zeker bij de elegante modellen ben ik helemaal akkoord. Maar dit is GS tool ten top, dit vraagt om lume
Plus ik vind het gewoon praktisch. Die uitleg die ik hier lees over dat die wijzers afleesbaar zijn bij het minste licht vind ik wat onzin. Ik zit niet graag te draaien met mijn horloge om de tijd te kunnen lezen. Toch niet op een allrounder als deze. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk!
Nee met zo’n bliksem !