Gefeliciteerd met je 40e verjaardag, dit fraaie horloge en de gave tekening van @Jurk, natuurlijk!
Van harte, echt een supertoffe Seamaster dit. Ook op rubber is deze top.
Lekker hoor! Mooie om het mee te vieren!
Triple : leuk topic, grappige tekening en ook nog een erg mooi horloge.
Bedankt ik ga oefenen om in de buurt zulke mooie foto’s te maken! Aan t horloge zal t niet liggen.
Eens. Denk gewoon een “warmer” gevoel bij Omega. Niks rationeels aan maar hè, gelukkig maar.
Ha, volgens mij was je zelf de sterkste aanjager daarin! Ondersteund met mooie foto’s! Dank daarvoor!
Denk dat ik zelf rond mijn 20ste eerder een “veiligere” keuze had gemaakt dan nu. Ben zelf wel comfortabel met mijn “Als ik t nu maar cool vind” gedachte.
En thankssss!!
Gave NA! Geniet ervan
Ik drink regelmatig een sap van druiven, u wel bekend, om toch jong te blijven.
Bedankt!! (Wit) Rubber van Zealande incoming.
Nou hè!? Sfeer verhogend!
Gefeliciteerd met je 40ste Pim en natuurlijk met de mooie NA. Die hoeft niet terug in de kluis, gewoon lekker dragen. Geniet
Hartelijk dank Arjen!
En idd heerlijk dat hij nu lekker uit de kluis kan blijven!
Mooi ding man en Van Harte Gefeliciteerd!!!
Wederom terecht. Want ja, iedereen die weet hoe je een foto maakt zorgt dat hij groter lijkt dan de Zuil van Pompeius, niewaar? Iets met valse marketing.
Bedankt!
M’n vrouw heeft t daar ook vaak vrij teleurgesteld over, gek wel…
Eindelijk, moest je daar nu zo lang over doen?
Gefeliciteerd met je 40e, ik hoop dat je er een (of meerdere) goede Riesling op hebt gedronken
Veel plezier met je horloge. Zo lang je vrouw denkt dat ie groter is, is het geen probleem
Haha je kent me aardig!!
Heel gaaf! Erg mooie Seamaster en leuke tekening ook! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en je verjaardag
Gefeliciteerd, schitterend volwassen horloge!
Schitterend horloge. Geniet er van
Prachtig horloge. Wie weet ooit…
Gefeliciteerd ! ook met je verjaardag uiteraard…
Wat een dijk van een horloge hè. Staat je goed.
Van harte met je verjaardag.