NA: De HF winnaar die bijna in een lagere gewichtsklasse mee mag doen

Leuk verhaal om te lezen en een hele gave Seiko ! Geniet ervan :+1:t2::+1:t2:

1 like

Jaja dan ben je toch nog zomaar miljonair :joy:

1 like

:joy::joy:

1 like

Daar is helaas niets liefkozends aan. Was het maar zo’n feest. Veel vrouwen vinden dat soort bezels gewoon echt niet om aan te gluren en een beetje belachelijk, zo blijkt uit gesprekken die ik daar over heb gehad met dames. :slight_smile: Grappig dat wij denken het sportieve heertje te zijn, maar dat mensen het hoofdschuddend bekijken van een afstand.

Eensch! Erg tof. Ik ben daar niet onbevooroordeeld in, trouwens. Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Wat een leuk verhaal en fraaie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Altijd als ik de SSB479P1 zie, begint het een beetje te kriebelen, ben al 3x gaan passen

1 like

Ja inderdaad. Die van mij vindt een duikbezel ook erg lelijk :joy:. Toch bijzonder dat de meeste van ons de duikbezel juist wel leuk vinden, misschien een bij-effect van de hobby :thinking:.

Tja ik zou zeggen doen.
Maar ja ook zo dat als je na 3x passen nog steeds niet overtuigd bent, dan zou je daar wellicht ook n conclusie uit kunnen trekken :man_shrugging:.

Zoiets laat je niet liggen, natuurlijk. Mooi horloge.

1 like

Mooie vakantie score!!!:sunglasses:
Veel fijne polstijd gewenst.

1 like

Proficiat! Mooi horloge.

Altijd leuk om souveniers mee te nemen!

Dat is niet fair hè. Invoer + btw moet er dan eigenlijk nog op :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf horloge en mooie reis. Ziet er goed uit op die zwarte croco! Veel plezier ermee.

1 like

Geweldig horloge! Gefeliciteerd met je NA🎉

Wat een prijs😨… Was dit de trent bij meerdere horloges? Want als dat zo is, moet ik maar eens kijken of er iemand in mijn kennissenkring nog in Indonesië komt dit jaar.

Die IDR heeft wel erg veel waarde verloren de afgelopen jaren.

Laatste keer dat ik er was, was die 2x zo sterk dan nu ten opzichte van de euro. Grofweg 4 decimalen verplaatsen en je zat ong. goed.

Triest voor de bevolking. Armoede was destijds al enorm triest.

Wel nee joh. Gewoon om de pols mee het vliegtuig in! :innocent::+1:

2 likes

Leuke horloge, waar in Indonesië was je op vakantie ? Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Heel mooie Seiko! Proficiat!

1 like

Tof. Dit blijft toch wel een succesnummer tegen een heel schappelijke prijs!

1 like

Gewoon een leuk design chronograaf van Seiko. Precies waar ze goed in zijn :star_struck:

1 like

Helaas hadden de meeste horloges hun prijskaartjes niet zichtbaar.

Maar hier bijvoorbeeld een mido voor een paar honderd minder dan list en ik meen ook nog n paar andere gezien te hebben die een stuk goedkoper waren.

Tegelijkertijd deze G-shock is meen ik hier in NL weer goedkoper

Maar de beste deal heb ik denk ik zelf wel mee naar huis genomen.

Dat de IDR zoveel waarde heeft verloren was ik me niet bewust van, daardoor zullen de deals wel wat beter zijn geworden voor ons. Maar 2x zwakker is wel inderdaad wel erg triest voor de locals die al zo weinig verdienen.

Het is zelfs zo dat zolang je aankopen onder de €430 zijn dat je ze belastingvrij mag meenemen in het vliegtuig. Dus inderdaad om de pols het vliegtuig in, maar ook helemaal legaal :sunglasses:

2 likes