NA: De HF winnaar die bijna in een lagere gewichtsklasse mee mag doen

Bedankt! We waren van Jakarta naar Yogyakarta gegaan, toen naar Bali daar een beetje rond scooteren en uiteindelijk geëindigd op Gili om beetje te relaxen. Erg leuk, maar wel lange reis en dan krijg ik op gegeven moment ook wel weer zin in een goede boterham met kaas :face_with_peeking_eye:

1 like

Voor dat geld kun je dit prachtige horloge niet laten liggen, alles goed gedaan dus. Die bruine band staat ‘m trouwens erg goed. Gefeliciteerd.

1 like

Ik ben een enorme twijfelaar en heb ook al wel te dikwijls impulsief iets gekocht en dan tot het besef kom dat het toch niet aan de verwachting voldoet. Dat heb ik bij deze Seiko wat minder, dan twijfel ik meestal wat langer. Inmiddels een andere chrono zitten passen, vele malen duurder maar ook wel mooi.

Het valt moeilijk onder woorden te brengen.
Enfin, ik twijfel nog wat langer.

1 like

Hele toffe Seiko chrono! Goede aankoop en leuk dat je zo een aandenken aan deze vakantie hebt.

1 like

Heel gaaf horloge! Echt een goed gelukt model! Klopt helemaal. :smiling_face: Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Heel mooi horloge. En dan voor deze prijs…
Veel draagplezier

1 like

Nice! mooie NA!

1 like

Klinkt als geweldige reis en een mooie horloge om eraan terug te denken, geniet ervan!:grin:

1 like

Is ie eigenlijk gebaseerd op een vintage model?

1 like

@Hubertje Ik heb het even geprobeerd na te zoeken maar voor hoe ver ik kan vinden is die dat niet. Hij is ‘vintage-inspired’ maar niet op een specifiek model.

Het had zomaar een echte klassieker kunnen worden, hadden ze ‘m 60 jaar geleden gelanceerd.

Mag qua ontwerp mee met de speedmaster, carrera en consoorten.

Ik zou graag eens wat foto’s van de zijkant zien…

1 like

Die van mij zegt juist altijd “je moet er zo eentje met zo’n draai-ding pakken, die staan jou altijd mooi. Net zoals “jouw eerste en enige écht mooie horloge voor de rest van je leven” (SMPc die gauw weer verkocht werd :joy:)”.

En inderdaad

hoeft dan niet want

door de douane.

Heb ik vorige maand ook gedaan toen ik de SRPL15 meenam vanuit Maleisië. MYR 2200 was op het moment dat ik op Schiphol door de douane liep EUR 429,85 :joy:

Plaatje voor de sfeer:

4 likes

U vraagt wij draaien.

Beetje gebrek aan daglicht, maar dat gebolde glaasje is heerlijk :ok_hand:

Dat heb je goed voor elkaar, in mijn ervaring zijn ze niet zo’n fan van duik bezels. Dus je hebt een zeldzame :wink:.

Tja, officieel officieel gaat het erom dat het totale bedrag van import minder is dan €430. Dus tenzij je alleen het horloge hebt gekocht en niks anders, dus niet eens een sticker van 16 cent, dan hoef je inderdaad niks aan te geven of te betalen.
Maar in praktijk is die €430 natuurlijk een wat meer symbolische grens…
Wel zeker een erg leuk horloge

1 like

Mooie reis en een leuke Seiko!
Feli!

1 like

Dit model is een homerun voor Seiko, en voor jou. Ook een prachtig aandenken aan deze reis. Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd echt een prachtige Seiko chrono.

1 like