NA: De internationale Horlogetrip van Han en Willem.

Ja Mooi!

Maar je eigen champagne dail is ook :scream:

En als ik zo op je pols zie denk ik mooier zelfs als je droom horloge. Maar dat is mijn mening.

1 like

Ik vind hem op de foto’s ook heel erg vet. Vooral op deze:


Echter in het eggie vind ik hem ietwat vrouwelijk aan doen. Daarnaast vind ik het contrasterende van een zwarte glossy plaat in een gouden horloge echt de shit!

Deze plaat gaat dus weer de verkoop in om iemand anders gelukkig mee te maken. Terugwisselen zal ik niet meer gaan doen.

10 likes

Ik vul nog even aan.

16 likes

Zeg nooi nooit.

Misschien wel heel fout vergelijk van mij ik heb deze gehad, tijdelijk uit de collectie en de zwarte heb ik nog.

De witte is zo veel lekkerder/fouter

Excuses voor mijn merk vervuiling. Ik probeer een punt te maken.

Dat is mede vanwege de stalen bezel vind ik. Ik vind overigens de zwarte dial mooier trouwens :stuck_out_tongue:

De combi zwart/goud heb ik al eerder gehad op een staal/gouden DJ en dat vond ik echt prachtig.
Combineert ook makkelijker met kleding.

3 likes

mooi avontuur, gave klok, leuk verhaal :sunglasses:

1 like

Leuk verhaal en geniet ervan in goede gezondheid!
En weekendtrips zijn altijd mooi met vrienden.

1 like

Yep. Zwart is mooier.

1 like

Geweldig man, staat je perfect en wat een prachtding :heart_eyes:. Met een zwarte wijzerplaat wordt het echt ‘bad ass’.

Geniet ervan :ok_hand::ok_hand::+1:

Oh en die CHNR :heart_eyes::heart_eyes:. Wow

1 like

Mooi verhaal en foto’s gefeliciteerd!

1 like

Ja die viel niks tegen hoor!! Podverdorie wat een lekker apparaat.
Ik vond echter de bezel wat cheap aanvoelen in vergelijking met de 120 clicks bezel vd sub. Verder heel gaaf!!

1 like

Prachtig verhaal en geweldige aanwinst. Vind zelf lichte plaat mooist, oogt ie ook groter en frisser. Na die reeks duikers valt me trouwens op dat die Pettek maar bleu overkomt.

1 like

Prachtig horloge, nu wil ik er ook eentje. Leuk verhaal ook. Geniet er van!

1 like

Dat lijkt idd wel op de foto’s ja. Het is totaal niet mijn stijl wbt horloges maar je hebt toch wel echt iets bijzonders vast. Dat merk/zie je wel. Als je daarna de prijs hoort is er verder geen twijfel meer nogelijk haha

Super mooi horloge, echt een lot uit de welbekende loterij. Genieten! Wat ik overigens van je verhaal heb gedaan. Cheers.

1 like

Als ze er zijn ga ik een week lang links de CHNR en rechts de Sub date dragen :joy::joy::ok_hand::+1::+1:

1 like

Hahaha lekker!

1 like

ooh ooh ooh hoop dat @Jurk hier een toffe cartoon van wil maken.
Hint hint notch notch wink wink

Sorry maar had ik al gezegd dat ik dit een Epic verhaal vind?
Hoopte er al een beetje op toen ome @HanDavinci een foto poste met een kan bier op een vaag (Duits?)
Vliegveld.

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/el-asesino-il-codice-del-fuhrer/9200000123252064/

Gewoon te bestellen, de omslag lijkt heel wat, maar het is gewoon een thriller over een drugsbaron. :slight_smile:

Que?

1 like

Leuk verhaal!! Prachtig horloge! Geniet ervan!!

1 like