De JLC Reverso (tribute classic duoface) is een geweldig ding, het draait en beweegt, maar het is niet alleen het design wat mij aantrekt. De Reverso is een gecompliceerd horloge dat er eenvoudig uitziet maar wat de ontwerpers ook, al jaren, hebben gedaan het blijft gewoon een Reverso 🤷🏻.
Wat een een sophisticated gaaf en leuk ding is dit. Enerzijds had best nog iets groter mogen zijn voor mijn pols en anderzijds vind ik de maat perfect omdat het horloge anders zijn elegantie zou verliezen.
Je houdt ervan of niet. Ik heb deze vanuit passie en liefde voor horloges gekozen en niet omdat het een veilige keuze is. Het zal mijn collectie sieren zolang ik er plezier aan beleef
Jawel deze heb ik ook al een tijdje in het vizier, maar vond de twee kronen niet echt tof.
Tot ik de horloges in handen kreeg, de chronograaf versie (ook heel gaaf maar iets te druk naar mijn smaak), de date versie (heel gaaf ook maar een stuk dikkere kast) en dan de Polaris met een blauwe wijzerplaat.
OMG hou op met me, wat een gaaf horloge , stoer, sportief en elegant.
wat moet ik zeggen?
allereerst… WOW!!
die JLC Reverso is werkelijk een beauty,
dit model had ik eigenlijk wel niet verwacht in jou collectie, aangezien ik al wel enige horloges van u heb voorbij zien komen,
maar toch, nogmaals een klapper van formaat, prachtig.
en dan die andere beauty met zijn weergaloze mooie blauwe wijzerplaat,
ik moet zeggen dat ik fan ben van metalen banden en zoals deze zo mooi aansluit aan de kast maakt dit het horloge werkelijk subliem.
mag ik zeggen dat ik een beetje jaloers ben?
je hebt werkelijk een goede smaak wat horloges betreft,
draag ze beide met veel plezier en laat ze regelmatig hier op het forum verschijnen