Strakke kastvorm , lekker opgelegde indices heerlijk!
Natuurlijk een andere klasse maar : Groetjes van deze batterij aangedreven koning
Mooi hoor. Geniet er van.
Groeten,
Tecco
Gefeliciteerd! Dat is een hele mooie aanwinst! Daar ga jij enorm van genieten!
Groeten van zijn manual wind familielid (45-7000).
Hele mooie aanwinst. Blijft een mooi en vaak ook ondergewaardeerd horloge of eigenlijk onbekend.
Veel draagplezier!
Mooi zeg, werkte ik ook maar bij Hitachi
Veel plezier er mee
Ik heb er ook eentje (de 4502-7010) en ik vind het een schoonheid in al zān eenvoud. Het toont aan dat een diameter van 36 mm voor een dress watch echt wel voldoende is in deze tijden van overmaatse groottes. Als je een vintage collectie wil uitbouwen vind ik de KS ook ƩƩn van de meest geschikte horloges om mee te beginnen: ze zijn nog vrij betaalbaar, gemakkelijk te vinden, verkeren (meestal) in goede staat en hebben een plaatsje in de annalen van de horlogeindustrie.
Ben het met je eens behalve dit stukje Eentje in goeie staat vinden is zo makkelijk nog niet, er zitten nog wel wat haken en ogen aan.
Ja ook zitten kijken maar als de staat veel beter word worden ze ook veel duurderā¦het is echt een jungle daar en een goed model vinden is best moeilijkā¦en je moet ook een dosis geluk hebben.
Ik had heel veel geluk met deze. In 2016 geserviced en binnen de EU
Ja dat is heel mooi jašā¦King Seikoās zijn er nog redelijk wat gelukkig.Probeer maar eens een Citizen Chronometer of Chrono Master(ongeveer gelijkwaardig met King Seiko)ā¦die zijn gewoon op lijkt welš¤„.En als ik er 1 tegenkom is de staat heel slecht of dubieusā¦
Ik zoek ook al tijden een mooie, valt me op dat het laatste jaar de prijzen van King Seiko hi-beats (en de 5740 ookā¦) denk wel 50% tot 100% gestegen zijnā¦
Hoe dan!
Zeer fraai exemplaar hoor! In die staat zou ik wel een handopwinder willen in no date uitvoering, desnoods date only.
Nu je het zegt, vaker dan bij andere horloges idd. Vraag me af hoe dat kan.
Ben niet per ce een vintage fan, maar dit is wel heel fraai! Mooie vangstš
Mooie klok! Welk type(nr) is dat? Daar ben ik naar opzoek
Edit: vergeten te taggen - @Reserve2
5601-9000?