NA, de kogel is door de kerk

Hallo zeer gewaardeerde mede horloge liefhebbers.
Een tijdje terug heb ik hier 1 van mijn eerste topics gelanceerd. Te weten keuzestress voor een aan te schaffen NA voor onder de kerstboom.
En aan jullie de vraag om mij te adviseren. Wat jullie ook gedaan hebben, waarvoor mijn dank.
Even een geheugen steuntje: mijn keuze was gevallen op een JLC polaris Mariner date of een Rolex DJ met blauwe wijzerplaat.

Mede door jullie advies was de keuze wat betreft deze 2 beauties snel gemaakt, de polaris moest het worden.
Maar ja zoals zo vaak waar er 1 afvalt komt er ook 1 bij.
Ook een JLC, de master control chronograph calendar.

Wat een beauty :heart_eyes:

Maar nu……? De bedoeling was om een daily beater te kopen en de master vind ik persoonlijk meer een dresswatch. Alhoewel deze zich wel in diverse settings laat dragen.
Ik moest ze beiden toch eerst in het echt zien, en zo gezegd zo gedaan. Wat een toppertjes!
Ennnnn…… de keuze is geworden…… geen van 2…… waar er 2 vechten om een been… affin…. Lang verhaal kort,

Rapaparapapa ……
Mijn nieuwe aanwinst is een JLC Polaris Mariner Memovox

Zo blij zo blij :upside_down_face:

134 likes

Mooi zeg, zou je een foto willen delen van het uurwerk :grin:

1 like

Zoiets :grinning_face_with_smiling_eyes:

26 likes

Prachtig! Van harte gefeliciteerd.

1 like

Een van de tofste dingen aan een horloge, als het uurwerk zo prachtig versierd is, en je kan het zien door de achterkant.

Heel veel plezier er mee en draag hem in goede gezondheid! Prachtig horloge :heart_eyes:

1 like

Wow, gaaf ding! Enjoy!

1 like

Dat is een topper. Heel goede keuze. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier. Dat zal niet veel moeite kosten denk ik.

1 like

Hoppa! Heel mooi :ok_hand:

1 like

Heel gaaf :star_struck: al heb ik die master control zelf aan mijn grail-list toegevoegd. Maar deze is ook echt prachtig.

Geniet er van

1 like

Heel mooi.

1 like

Die is ook super gaaf. Het was ook een moeilijke beslissing.
2 redenen waarom ik voor de polaris heb gekozen is dat de waarschijnlijke wachttijd voor de master wel een half jaar kon zijn. Dat houdt geen hond vol :joy:
En ik wilde nu een wat sportiever en “draagbaarder “ model

1 like

Geweldige aanwinst. Prachtig, prachtig!

1 like

Prachtig horloge! Niet slecht voor een “daily beater” :sweat_smile:

Ook heel gaaf dat je voor de memovox bent gegaan!

1 like

Heel wat horlogegekkies moeten er toch aan geloven bij verschillende merken… :rofl:

Snap ik helemaal, mooie keuze :ok_hand:

En jij kunt het weten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Moooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bravo! Prachtig. Van harte!

1 like

Schitterend!

1 like

Prachtig. Draag hem in gezondheid

1 like

@Borracho ennn met rubberen band :grinning_face_with_smiling_eyes: