NA: De kroon (onee het schild) op mijn collectie! Dao's Tudor Prince Date Day

Van harte @Dao, superaankoop en hij staat mooi op je pols!

1 like

Heel erg fraai

1 like

Mooi!

1 like

:partying_face:

1 like

Hi @Dao

Super mooie aanwinst! Ook een logische stap gezien je eerdere mods. En je bent een aanwinst voor dit forum met je mooie mods en info er over :ok_hand:.

Hopelijk verwoord ik dit goed:
Dit is mijn gevoel… ik gun jou het net een beetje meer dan gewoonlijk. Waarom? Omdat ik het gevoel heb dat het niet vanzelf ging. Sommige leden kunnen makkelijk alles kopen wat ze willen. Nog steeds dan een Super NA. Maar in jouw geval heb je er moeite voor moeten doen. En iedereen in je trading up topic kon lezen dat je het graag wilde.

Het is je van harte gegund! Ik word blij als ik naar jouw horloge kijk! :v:

15 likes

Wow wow wow, wat een heerlijk horloge!
Eergisteren heb ik op mijn gemakje je Trading Up topic gelezen en ik zat al te wachten op de NA :slight_smile:

Dit is ook wat ik een paar jaar geleden dacht. Echter ben ik het zelf ook steeds meer gaan waarderen.
Ook al staat zo’n blauwe Orient President ook nog steeds op de verlangslijst. Maar die zal natuurlijk niet zo uniek zijn als die van jou! :wink:

Heel erg veel draagplezier gewenst van je erg mooier Tudor!

1 like

Gefeliciteerd met die mooie horloge! Veel draagplezier. Vind het echt een gaaf ding.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst! De hf hype heeft invloed gehad, net ook eentje besteld

3 likes

Heel fraai, veel draagplezier.

1 like

Gaaf! Mooie set naast elkaar! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige horloge en bedankt voor je prachtige verhaal.

1 like

Iedereen dank voor de leuke reacties!

Thnx :sunglasses: zeker ook voor het van gedachten wisselen hierover :facepunch:

Echt de perfecte maat voor me inderdaad :ok_hand:t2: 36mm en 38 als het wat sportiever is.

Hahhaha nee ik kijk wel uit!

Uhh… wacht ik zie geen sarcasme!

Kost me 2000 ballen maar dan heb je ook wat: een positieve reactie van de Drape :sunglasses:

Ja ik wilde, als ik toch zoveel eraan uit ging geven, wel echt een hele strakke, nette, perfect uit de fabriek gerold ipv een tweedehands :ok_hand:t2: Echt genieten en toch ook de vibe en gewicht van een vintage, maar dan luxer, steviger en zonder zorgen.

Klopt, tegelijk vind ik het ook wel weer verfrissend dat het net wat anders is dan een president, oyster of jubilee band.

Thnx mensen! Voelt alsof het gegund wordt :kissing_heart:

Ja. De Orient is nog steeds leuk, maar de uitstraling en klasse is gewoon van een ander niveau. Vooral door de bezel overigens maar de rest ook wel hoor. Ineens voelt de blauwe Orient ook heel sporty vergeleken met deze meer luxe Tudor. Ook al zijn het beide two tone day dates, vind ik het twee totaal andere horloges. Had ik niet verwacht.

:pray:t2: Dankje!

Precies dit.

Dankjewel!

Aan mijn bankrekening te zien komt die waardering bij ze aan :joy: Nee maar ik denk dat dit per merk wel verschilt, maar lijkt me dat echte horlogemerken voorbij het geld kijken en als horlogefanaten zelf dit belangrijk vinden.

Haha ja niet volgens planning, maar voelt voor mij dus echt als een ander horloge die ik ook nog vaak zal dragen :+1:t2:

Ja mij ook, wist ik voordat ik hem kocht. Overigens niet meer naar gekeken en ik merk het niet.

Dankjewel man, mooie woorden en tof dat je het zo gunt. Dankjewel :pray:t2::pray:t2: En het goede nieuws is dat het de verkoop van andere stukken en het resterende bedrag dubbel en dwars waard is :star_struck:

Haha nou wat dat betreft zijn die allemaal heel zeldzaam! Maar klopt :stuck_out_tongue:

afbeelding

Mooie reacties allemaal. Ik ga er bijna van zweven.

11 likes

Klopt. Ik ben trots op je. Eindelijk met echt speelgoed aan de gang.

Hoewel je mod topics eigenlijk altijd best vermakelijk zijn is het toch een beetje alsof je je zoontje ziet spelen met modder. Leuk maar je hebt het gewoon liever niet. :sunglasses:

4 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Ehhh wacht eens even… de Tudor betekent toch niet dat we geen mods meer te zien krijgen?
Ondanks dat sommige balanceren op het randje van wat kan of niet, moet ik zeggen dat ik jouw mod topics graag lees! Dus wat wordt de volgende? :wink:

1 like

Het gaat kriebelen en dan is opeens de tudor anders…

2 likes

Super mooi horloge. Geniet ervan!

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Fantastisch

1 like

Heerlijk om te zien dat je er zo blij van wordt!!!
Geniet ze :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like