Dit is nu al mijn 2e NA van deze week. Moet echt de laatste zijn van deze week/maand/jaar…
Ik kon dit prachtige horloge overnemen van forumlid PDB, Peter. We hebben gezellig een uurtje zitten praten over onze passie in een Starbucks (koffie was best redelijk), fijn om eens lekker je ei kwijt te kunnen.
Daarna deze prachtige Citizen Chronomaster, The Citizen Watch AQ4030-51E gekocht.
Het horloge en de band zijn gemaakt van titanium met een anti-kras coating. Het horloge draagt vederlicht. Door de gepolijste delen van de kast, wijzers en indicesheeft het horloge wel een flinke presence op de pols. Het is zeker geen onopvallende verschijning.
Afwijking van het uurwerk is 5 sec. per JAAR, er zit een perpetual calender op en het horloge wordt gevoed met solar power. Echt set and forget dus.
Allereerst eerst een knap horloge :ok_hand Proficat ! Ik verwacht van je dat het je echt lukt ,dat je geen NA meer gaat melden dit jaar veel plezier met je Citizen en een goed 2023
Heb je eerste NA van deze week gemist, was er even tussenuit. Maar wens je er veel plezier mee. Nu even die Citizen, echt een mooie Chronomaster, lekker licht om te dragen. Met welk licht heb je die eerste foto van de sluiting gemaakt, beetje bronskleurig lijkt ie zo, maar dat is die natuurlijk niet . wens je veel draagplezier
Van harte gefeliciteerd!
Je bent idd goed bezig deze week.
Na de Oceanus alweer zo’n JDM topper!
Geniet van deze Chronomaster!
Ik heb zelf een AQ4020-54Y gehad. Het zijn echt geweldige horloges.
Mooie klok; proficiat! Welk caliber zit daar in?
Maar … er zijn nog 9 dagen te gaan dit jaar en je kent misschien het spreekwoord: “De weg naar de hel is … (mag je zelf invullen)” .
Heb er even een stukje over zitten lezen. Temperatuur-gestabiliseerd “geouderd” kwartskristal. High tech! Nauwkeuriger dan een GS, zegt men. Mechanische COSC-gecertificeerde horloges staan zich nu in een donker hoekje te schamen . Maar ja, dat is een andere divisie natuurlijk.