NA: De laatste van 2019 (als het goed is 😂)

Heel tof en iconisch horloge, enjoy!

1 like

Ben benieuwd!! Wat is het formaat?

Prachtig horloge! Veel geluk samen :sunglasses:

1 like

Maat is 26 x 42 :wink:

Nog wat foto’s:

5 likes

Heel mooie Reverso!
Veel draagplezier toegewenst met je NA :ok_hand:

1 like

Helemaal mee eens !

1 like

Erg mooi :+1:t2:
Wat doet een gemiddelde gebruikte reverso op dit moment?

@Haaren Hangt van zoveel verschillende factoren af, best even op chrono24 checken welk model jou het meeste aanspreekt (grootte, complicaties, gebruikte materialen,…) :wink: .

Gefeliciteerd met deze mooie Reverso. Lijkt er op dat we dezelfde uitvoering hebben. Is jouw wijzerplaat ook wisselend zilver (binnen en buiten) afhankelijk van de lichtinval?

1 like

@Cricket33 Yes, zeer mooi effect inderdaad. Vooral de centrale rechthoek geeft haast een zilverkleurig / parelmoer-achtig effect afhankelijk van de lichtinval. Maar is nagenoeg onmogelijk op foto vast te leggen.

1 like

Machtig mooi horloge! Heeft het omdraaien van de kast nog nut anno 2019? Zit er tegenwoordig geen saffierglas in, of is dit een ouder model?

1 like

Wat een topper. Veel draagplezier!

1 like

Blijft een genot om naar te kijken. Ook als je niet geïnteresseerd bent hoe laat het is :stuck_out_tongue_winking_eye:. Staat ook fantastisch op struisvogel.

1 like

@AreUhungry Is een model 2016 met saffierglas. In principe heeft het omdraaien van de kast voor mij sowieso geen nut aangezien ik er toch geen actieve sporten mee ga beoefenen, laat staan polo :grin: . Maar blijft een coole feature, zeker het verhaal achter de functie!

@Cricket33 Heb er mezelf ook al een paar keer op betrapt dat ik het uur wil checken, naar mijn horloge kijk en gewoon vergeet het uur af te lezen doordat ik naar de dial aan het staren was … :joy: Maar ik denk dat iedere horlogeliefhebber hier dat gevoel wel herkent :smiley:

1 like

Ja, het is zeker een coole feature! Echt iconisch,1 van de eerste sport horloges :watch:

1 like

Sorry, maar ik vind hem echt veel te groot voor je pols. Wel een erg mooi ding.

1 like

No problem :slight_smile: Ieder zijn mening. Lijkt op de foto ook een stukje groter dan hij in werkelijkheid is hoor. Had de “medium” size ook gepast, maar deze was echt een heel stuk fijner en kleiner.

Bij deze een wristshot van wat verder weg. Is nog steeds groot voor een Reverso, maar ik ben er gelukkig mee :sunglasses:

2 likes

Proficiat met deze klassieker. :ok_hand:

1 like