NA: De laatste van 2019 (als het goed is 😂)

Recentelijk was het dan weer zover :sunglasses:. Ik ging op zoek naar een NA die ik als daily op kantoor kon dragen. De vereisten waren dat het bij een formele & “business-casual” kleding stijl moest passen en liefst ook iets subtiel waar ik zelf van kon genieten als horloge liefhebber.

Uiteindelijk viel de keuze op een Jaeger Le Coultre Reverso Grand Taille. Wat een horloge :star_struck:. Tis een handopwinder geworden met small seconds onderaan en de prachtig blauwe wijzers. Ik ben er helemaal verliefd op, draagt supercomfortabel en vult al de vereisten perfect in. Bovendien krijg je ook een icoon uit de horlogewereld om de pols.

73 likes

Prachtig :ok_hand:
Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi. Daar kan je mee voor de dag komen! Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig en proficiat!

1 like

Prachtige iconische aanwinst. Reverso is al bijna 90 jaar tijdloos. Enjoy :slight_smile:

1 like

Chique hoor, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

prachtig, een echte dresser :ok_hand:

1 like

Geweldig horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je NA Gillian, veel draagplezier toegewenst.

1 like

Even 31-12 om 23.59 gshockje kopen…

Hele mooie NA!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like

Keurig!!

1 like

Hier word ik toch echt stil van …

1 like

Stijlvol

1 like

Mooi, maar zo’n topic en dan maar 1 foto…zou een ban op moeten komen 🥳

2 likes

Oh ja, het jaar is nog lang :smile:

1 like

Schitterend. Hoe valt deze op de pols?

1 like

:joy: Zat op mijn werk, snel een fotootje genomen. Er komen straks meerdere foto’s bij, beloofd!

1 like

Zeer goed, ik post straks nog enkele foto’s waaronder wristshots. Ik heb dunne/smalle polsen en vind deze perfect zitten. Heb ook de kleinere versies gepast, maar deze waren me iets te fijn, zelfs op mijn polsen.

1 like

W o w wat en pracht! Gefeliciteerd

1 like