NA: de laatste van 2024, maar wat voor één 😎

héhé, eindelijk dan toch vandaag :ok_hand:

Aangezien ik bijna van alle horloges twee stuks heb en Ik momenteel maar één citizen ONE heb en ik maar één citizen (per toeval ook dit merk :blush:) met een kleine seconde wijzer op de plaat heb :thinking::astonished: moest ik hier dus wat aan doen, en waarom niet twee “vliegen” in één klap doen?

Dus een citizen ONE met een kleine secondewijzer :+1: hopa! Meteen alles dubbel :+1:

En wat gebeurt er? plots wordt mijn aandacht getrokken door een post van @justcasual : een ONE met kleine secondewijzer :astonished:

Toen ik de eerste ONE kocht (ik had hem enkel op het internet gezien) was ik meteen verliefd, een uniek stuk, met een binnenstuk van maar 1mm solar powerd (eco-drive) een titanium kast en band, leuke afmetingen geschikt voor een dresswatch :+1: en dat ding moet ik enkel maar verzetten met zomer/winteruur, nooit moeten corrigeren :+1: kortom een ongelooflijk mooi horloge :+1:

Met wat heen en weer gepost kom ik te weten dat het gaat om de AQ5010-01L
Wat denk je :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: natuuuuuurlijk :joy:

Meteen aan de slag op het net en in korte tijd velen zien voorbij komen, maar ook andere varianten, het heeft me niet meer losgelaten en me op het moment gebracht dat ik maar op die bestelknop drukte :innocent:

Maar om nu jullie weer met een blauwe plaat te verrassen vond ik toch een beetje te veel van het goede, blauw genoeg in de collectie :wink::hugs::innocent: dacht ik :joy:

Dus op zoek naar een waardige metgezel voor “the” ONE (en die vond ik vrij snel), toch nog een kleine twijfel maar na enige tijd van rond zien en opzoekwerk toch bij deze andere kleur variant van “the” ONE stil gestaan :yum::heart_eyes:

Het is een :thinking: rode :thinking:nee een bruine plaat, eu… toch een rode :thinking:… bekijk het maar :grin:
Naargelang de lichtval op de plaat mag je zelf beslissen welke kleur het is :sunglasses:

Laten we beginnen met het pakje :wink:……. O ja :grinning: dat gedeelte hebben jullie al kunnen zien in “het grote incoming topic” :grinning: dus nu maar gelijk naar het horloge :ok_hand:

en nu mijn foto’s :roll_eyes:

And again a real dreswatch :grin::heart_eyes::sunglasses:

134 likes

Wat een schitterende aanwinst! Een genot om naar te kijken.
Veel plezier ermee.

1 like

Zeer mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Prachtige kleuren en modellen!

1 like

Geduld wordt beloont.

:heart_eyes: :star_struck:

1 like

Je bent hier de Citizen King, :crown:. Wat een mooie Citizen topper. :star_struck: Dat doet geen merk hun na. Gefeliciteerd, veel plezier ermee.

2 likes

Prachtig! :star_struck::ok_hand:

1 like

Holy smokes wat een prachtig apparaat!

Echt fantastisch om naar te kijken :smile:

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig Jacobus! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Wat een schitterende verworvenheid.
Zoals hiervoor al beschreven is,
“een genot om naar te kijken”

Ik wens je er een langdurige pols tijd tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi :+1: geniet ervan.

1 like

@jacobus wat een knaller om 2024 mee af te sluiten. De lat ligt voor 2025 hoog :wink:

Geniet van je NA en dat we maar vele foto’s mogen spotten in het Citizen hoekje!

1 like

one two, of two one’s? mooie dingen zijn zijn het ! :ok_hand:

1 like

Dubbel dress Jacobus :ok_hand:

1 like

Deze is zeer fraai ! Mooie aanwinst :+1:

1 like

Mooie NA, gefeliciteerd.

@Ifield: beter met een ‘d’ dan met een 't’:wink:

2 likes

Mooie aanwinst weer, veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi ding wel, geniet ervan! Maar… Jeetje wat een partij emoji’s…

1 like

Weer een unieke Citizen voor je verzameling. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Zo! Fraai horloge / fraaie horloges. Gelukgewenst.

1 like