Oh jazeker wel. Juist wel. Dit is geen Tank omdat iedereen en z’n moeder 'm heeft of omdat je Mohammed Ali en Clark Gable dikke mik vindt, dit is een Tank voor de onbetwiste liefhebber die voor een rariteit van Cartier is gevallen.
Ik voel mij maar een amateurtje met m’n Santos, dit is gewoon vreemd. Maar wel een onvervalste Cartier. Veel plezier er van en gefeliciteerd!
Op Spotify en TikTok hoor je alles. Waarom denk je dat Dreams van Fleetwood Mac weer een hitje werd vorig jaar?
Evengoed vind ik het horloge meer Bebop. Da’s een soort Rock ‘n’ Roll voor gevorderden, zeg maar.
Ik ben normaliter niet van de dikke banden, maar deze kast, daar staat het prima bij. Hulde! Het helpt ook dat Cartier, in wat voor vorm dan ook, stiekem sjiek blijft, en deze band past prima in dat plaatje.
Van harte met de aanwinst! Bij de eerste foto dacht ik even dat de scaling van de foto verkeerd was; kende deze zich horizontaal uitstrekkende Cartier niet . In elk geval gaaf en lekker niet-standaard!
@Fate_Amenable_To_Change Dankjewel voor je leuke reactie!
En voor de tip over de pushpins, ik ga er zeker een paar bestellen. Onze houten vloer is namelijk gek op kleine onderdeeltjes😈
Leuk en eigenzinnig model, hou wel van ‘oddballs’. Zou zelf met regelmaat switchen tussen de bandjes, geeft het horloge weer net even een ander karakter. Vind de python wel lekker uitgesproken, het blauw is meer een neutrale keuze waarbij de textuur van het struisvogelleer toch wat speels oogt.
Beide straps mooi, verschillend, dus lekker afwisselen.
Mooi horloge waarvan je de look & feel goed met een strapwissel kan transformeren. Via Etsy kan je uit bijvoorbeeld Vietnam mooie exotische straps bestellen, zowel of the shelf als custom. Mocht je weer es wat anders willen.
Ja, dat is voor mij meer dan voldoende. Ik gebruik voornamelijk de buitenste gaatjes. De andere twee zijn vooral geschikt als je je peuter met een flashy horloge wil laten lopen
Grappig en het doet me er ineens aan denken dat ik nog wat vergeten was te melden!
Hoewel de vrouw des huizes de band eerst afdeed als een beetje ordinair, is ze inmiddels om. Sterker nog, ze heeft ontdekt dat het horloge op een zomerjurkje en een slangenleren laars ook prima om haar pols past. Het horloge wordt nu dus gedeeld Alleen maar leuk, tot nu toe had ze niet zo heel veel met mijn hobby. Wellicht brengt de Divan daar verandering in!
Ben wat laat op het feestje, maar daarom niet minder gefeliciteerd met deze aangenaam eigen keuze. Kennelijk is een kwartslag draaien voor de één onoverkomelijk en voor de ander een gouden greep. Geniet van deze ‘dwarsligger’! (kwam op dit top vanwege de vermelding van Dstrap, dus extra dank voor de passage over Olaf en zijn werk.)