Nu ik iets meer zekerheid heb met werk. Tenminste 2 maanden langer dan nu ben ik (durf ik) toch weer eens aan het kijken voor wat duurders. De Meistersinger Salthora bevalt goed tot zoverre.
Deze
Als ik dan toch bij Meistersinger blijf voor wat nieuws zou ik denken aan de No 2.
Deze
Verder vind ik twee modellen van Tudor ook mooi, alleen kan me iemand wat vertellen over de listprice. Volgens mij de Ranger rond de E2500 en de North flag pakweg E3200?
Heritage Ranger
North flag.
Verder:
Nomos Orion
En als het dan echt duur moet. Dit jaar niet haalbaar word wss een meer jaren plan maar ik denk dan denk ik aan deze. Ik vind m wel wat hebben: Ik lees er hier erg weinig over. Overpriced? Mooi? Helemaal manufacure of toch een heavy aangepast uurwerk? Ik vind m lekker simpel:
En als we dan toch redelijk duur blijven, moonphase
Dus ja brand maar los. Als alles goed blijft gaan moet ik de €2500 wel redden.
De logica van inices die 5, 10 … 55 aangeven terwijl er alleen een urenwijzer aanwezig is, ontgaat mij volstrekt.
Alleen daarom al valt die af.
Maar de nummer 2 zou wel mijn keuze kunnen worden.
De Heritage Ranger heeft een listprijs van om en beide 2640 Euro. Dit was toch de prijs op de tag vorige week bij de AD in Gent. Het leder vond ik wel maar van matige kwaliteit. Staal is misschien een beetje zwaar voor de Ranger. Is een heerlijke horloge en deze kreeg vorige week meer polstijd dan mijn Tudor BBN (deze soms ook op origineel staal en ze verdraagt dat wel beter dan de Ranger
Dus de Ranger op een mooie lederen band van Bulang and Sons of op de bijgeleverde “military nato” zit ze heerlijk rond de pols. Heerlijke bandenswapper btw…
De North Flag is een mooi klokje maar moet je zeker eerst is passen, dat geel is vrij speciaal en was idd rond die prijs van 3200 maar de exacte prijs op de tag ontglipt me. Weet niet of dit wel een tijdloos model is? Maar ja, is uiteraard zeer persoonlijk.
De ranger lijkt me ook een geweldige All rounder. Alleen de rode secondewijzer Had.ik liever ik n neutrale kleur gehad. Heb je ook es aan Damasko gedacht? Hun geharde.kasten lijken me iets bijzonders en lijken me ook goeie bandenswapper. Door de ranger moest.ik er denken, want ik ben ook hier niet zo fan vd gekleurde secondewijzer. Maar.misschien jij wel?
T rondje is inderdaad het uur waar je in zit. Het is een ‘praktische’ meistersinger voor door de week
Iedereen tot zoverre bedankt voor de reacties, ik zie dat er een grote voorkeur is hier tot zoverre voor de Tudor(s).
@marnixmoed k zal eens kijken naar Damasko, mist volgens mij wel wat historie of vergis ik mij daarin? Ik heb geen voorkeur mbt de kleur van de secondenwijzer, vind m daarom wel wat hebben.
Niemand ervaring met de CvdK of misschien (eens om) gehad of een mening of way overpriced/niet mooi??
Kwa geschiedenis weet ik t niet. Ik vind vooral hun verstevigde metalen kasten en banden interessant. Hoewel ik t wel jammer vind dat de sluiting geen beveiliging heeft tegen onbedoeld open klikken. Had ik handig gevonden op n toolwatch.