NA: de mooiste moderne chrono, bar none

Ziet er goed uit! :ok_hand:
Gefeliciteerd met de aanwinst en leuk geschreven

1 like

Mooie aanwinst van een leuk merk! Veel plezier ermee!

1 like

Gaaf! Mooi geschreven ook, wat hebben we toch een mooie hobby :grin:

1 like

Mooi dat je zo blij bent. En je had mazzel dat mijn polsen niet meewerken. Ik vind hem nach wie vor geweldig. Gelukkig heb je een grote gunfactor, ik ben blij dat hij bij jou terecht is gekomen. Als we dat nog eens hebben zoiets, dan stel ik een pintje in het Anker voor.

1 like

Wat bedoelt u?

Vertel?

Maar OT : gefeliciteerd!

1 like

Ben jij Mechelaar?

1 like

Nee, fervent liefhebber van gouden Carolus bij m’n stoverij. :blush::+1:

5 likes

Mooie chronograaf met een fijn formaat! Die lume indices en de big eye subdial zijn toffe details, die wijzerplaat klopt inderdaad gewoon. Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd, ik ben het er heelhartig mee eens dat het een pracht chrono is. Als mijn budget het toe had gelaten had die om mijn pols gezeten! Heel veel plezier er mee.

PS helemaal mee eens ook met Slavische vrouwen

1 like

Doen we! :handshake: Ik houd het dan bij hun whisky, bier is aan mij (ja, zelfs als Belg) niet besteed. :smile:

Rare as hen’s teeth. :rooster:

Ongeveer 1 jaar geleden een crappy kitje gekocht op Amazon, intussen ruim in de vier cijfers, op naar de vijf aan gereedschap. Zal er eens een foto moeten van maken in de relevante thread :grimacing:

:rofl: we kunnen een club oprichten.

1 like

Mooi, proficiat

1 like

Heel mooi horloge, veel plezier met de farer.

1 like

Heel mooi Lennert

Gefeliciteerd met deze mooie chrono als NA

2 likes

Geniet ervan!!
:ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd en prachtig vervroegd kerstcadeau :christmas_tree::adult:‍:christmas_tree:

1 like

Het Anker heeft ook Whisky. :blush::+1: Just saying. M’n Slavische vrouw neem ik alleen mee wanneer iedereen het doet.

1 like

Farer is een prachtig merk :+1: deze uitvoering is ook weer zo’n beauty.

1 like

Die kennen we onderhand van iedereen die dat hier zegt :rofl:
Enfin: veel plezier ermee :partying_face:

1 like

Oké, als ik plots losgeld nodig heb voor een kidnapping of een oliesjeik biedt me een privé eiland en mijn gewicht in 18k goud, dan zal die wel vertrekken, met pijn in het hart. :yum:

Maar tot die dag er komt, wordt dit de standaard repliek op aanbiedingen tot verkoop:

output

Bonuspunten voor wie het kent :grimacing:

2 likes

Prachtige aanwinst, ook regelmatig naar zitten kijken. Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like