NA: De mooiste Omega SMP ;-)

Nieuwe aanwinst ':-). In mijn ogen de mooiste SMP. Gevonden op MP. Een fraai exemplaar, compleet met alle papieren en dozen en recent geserviced.

Een week eerder had ik net achter het net gevist met een ander exemplaar op MP. De deal was rond maar werd op het laatste moment afgeblazen vanwege een hoger bod :rage:. Deze keer met meer succes gelukkig.

Ben geen fan van de Bond versie maar heb deze altijd erg tof gevonden. Het model wordt niet meer gemaakt en heeft naar mijn mening de potentie om een echte klassieker te worden. Als ie dat al niet is.

Naast de looks is het bovendien een erg prettig horloge om te dragen. Ben er blij mee!

21 likes

Toppertje! :+1:

Proficiat met deze beauty!

Mooi! Gefeliciteerd er mee.

Niels, dit is inderdaad 1 van de mooiste Omega-designs ever. Ik zag dat er zelfs drie (!) te koop stonden op Marktplaats voor redelijke prijzen. Als je ziet wat deze internationaal doen wat prijs betreft heb je volgens mij een mooie deal te pakken. Geniet ervan!

Ik kocht mijn eerste ooit eens voor € 750,-…kun je nagaan hoeveel pijn dat nu nog doet :wink:

Idd 1 van de mooiste Omega,s.
De mijne ooit hier verkocht voor net onder de 1000.00
In het buitenland vragen ze idd vaak het dubbele of meer.

1 like

Prachtig! Voor mij veel mooier dan de bekende Rolexen, hartelijk gefeliciteerd! :evergreen_tree:

1 like

Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Mika

1 like

Proficiat, absoluut de mooiste (oudere) seamaster met z’n golfjes op de plaat, milsub achtige wijzers, zwarte bezel en vooral deze band!

1 like

Dankje! Er stonden idd ineens een aantal op. De eerste kon ik voor 1000 euro kopen maar die had wel een beurt nodig. Wel compleet met papieren etc. Achteraf had ik gelijk in de auto moeten springen…

750 euro is uiteraard een geweldige prijs. Hoe lang is dit geleden?

groet,
Niels

Ohhhh, ik was inderdaad ook meteen in de auto gesprongen!

Mijn aankoop is toch al wel weer ruim 7 jaar geleden denk ik.

Op de Franseforum een paar gezien zelfs die oplopen tot 1700 -1900 €

2 likes

Mooi, proficiat!

Mooi. Ik kijk zo nu en dan ook wel eens naar deze.
Gefeliciteerd.

Mooie aankoop!

Gefeliciteerd, wat je zegt een prachtige klok !!! :+1:

Mooi!!

Ik zag er vandeweek ook eentje te koop staan voor een (in mijn ogen) nette prijs op facebook.

Inderdaad een klassieker denk ik. Enkel de bezel overtuigd mij de ceramische te houden… qua wijzers en dial wint deze het voor 200%!!
Geniet er van :smile:

Mijn beste,

Een prachtig horloge!!
Geniet er met volle teugen van.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mee eens. Ook ik ben toevallig op zoek naar deze. En ik zag deze inderdaad ook al op ‘gereserveerd’ staan op MP. I guess the best man won :wink:

1 like

Zeer mooi, proficiat !