NA: De mooiste Omega SMP ;-)

Eén van mijn favorieten. Mooie vondst en veel draagplezier gewenst!

Prachtige aanwinst gefeliciteerd . :+1:

Gefeliciteerd met deze mooi aanwinst!!
De conditie ziet er ook nog top uit! :slight_smile:

Van harte gefeliciteerd met je aanwinst.

Hoewel ik hem nu niet elke week meer draag, blijf ik gehecht aan mijn SMP 300, een Quartz, full size.

Het duurde enkele jaren om me mentaal zo ver te brengen eer ik tot de aankoop wou overgaan. Trouwens het werd echt tijd, want ze waren niet meer bij te bestellen. Ik moest actief op zoek om er een nieuwe te vinden bij een AD. Gelukkig dat er nog redelijk wat Omega-dealers waren. Sindsdien zijn er redelijk wat verkooppunten “weggevallen”.

Regelmatig kom je een artikel tegen waarin een mede horloge-liefhebber zegt dat hij spijt heeft over de verkoop van zijn SMP 300.

Ik hou dus vast aan de mijne.
[URL=http://s988.photobucket.com/user/klongy/media/omega002-1_zps27b7eaae.jpg.html][/URL]

1 like

Net opgehaald, blij mee!

Uploaden… Uploaden… Uploaden…

7 likes

Klasse :+1: Staat je goed! Van Marktplaats?

Ja prachtig…veel mooier dan de bekende Casio’s, Invicta’s, Seiko’s, Cadence’s en Trias’s…

:confused: Wat is dat toch…Gaat toch over een Omega…

Ja, wat is dat toch, waarom vergelijk jij goedkope appels met gouden peren? Gewoon peperdure Zwitsers met andere dure Zwitsers vergelijken, sinds wanneer is vrijheid van meningsuiting niet meer toegestaan in HF? :scream: Het lijkt wel of ik op iemands tere zieltje trap! Niet zo kinderachtig doen, alsjeblieft.

Eindeloze gezeik over Rolexen…

Precies wat ik dacht. Kinderachtig.

Heren, het is de tijd van het jaar voor mooie gedachten en goede plannen, niets aan de hand…chillax

6 likes

Ferry neis eric, staat bij mij ook met stip in de wishlist :ok_hand:

1 like


Super, geniet ervan (ook @EricPP ) :+1:

1 like