NA: de nieuwe Hydroconquest

Toen ik het bericht over de launch van de nieuwe Longines Hydroconquest voorbij zag komen, was ik meteen geïnteresseerd. Wat een esthetische verbetering tov de vorige versie!
En toen ik op de site zag dat ze een speciale E-edition hadden met een lichtblauwe dial, een kleur die ik nog niet in mijn collectie heb, maar ( mn sinds de square HFLE) wel heel gaaf vind, kon ik mezelf niet meer stoppen… :face_with_peeking_eye:

49 likes

Prachtig! Gefeliciteerd!

die kleur doet het hem wel :ok_hand:
draag hem met plezier

Snap ik. Lekker hoor. Enjoy

Had 'm ook al gespot! Nice.
Gefeliciteerd!
Welke maat heb je genomen? 39 of 42?

Gefeliciteerd! Ik ben erg gecharmeerd van deze kleurstelling, en de horloges zijn in mooie maatvoeringen te krijgen, de 39mm vind ik met name goed in balans. En super plat, niet te vergetne. Draagt goed, neem ik aan?

Groeten van z’n heel erg verre neef:

Zomerklatsers unite! :slight_smile: Toch super om te zien dat je exact hetzelfde horloge (38-39mm duikertje, donkerblauwe bezel, lichtblauwe plaat, datum) op zo’n totaal verschillende manier vorm kunt geven.

Ook cool dat Longines de grote numerals weg heeft gehaald en hun eigen vintage duiker-assortiment in is gedoken voor de layout.

2 likes

Gefeliciteerd !
Zacht blauw ook leuk

De 42. Heb een pols van 20. Wel jammer soms, zie allerlei moois <40 mm voorbijkomen wat voor mij gewoon geen optie is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ach, met een 18,5cm rank meisjespolsje zie ik dan weer heel veel grotere horloges voorbij komen die ik niet kan dragen, dus ieder huisje heeft z’n kruisje. :slight_smile:

Mooi! Lijkt erop dat je deze 42mm goed kan hebben, zeker met de best lange lug to lug. Benieuwd hoe hij over je pols hangt, heb je nog fotos vanuit een andere hoek? Ik heb zelf een polsmaat van 19.5 en twijvel tussen de 39 en 42.

Maar proficiat, mooie uitvoering heb je gekozen!

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

Heeft wel wat richting de Breitling superocean 36mm.
In dat prachtige poederblauw maar helaas net te klein.

Fijne kleuren combi.
En begrijp de hype.

Veel plezier en gefeliciteerd.

Gefeliciteerd :ok_hand:

Gefeliciteerd mooie NA

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze bijzonder fraaie Longines.
Ziet er magnifiek uit!!

Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Feli!
Lekkere kleur voor voorjaar en zomer.
Geniet ervan!

Mooi en klaar voor de zomer! Draag hem met plezier.

Hele toffe release van Longines en een hele mooie kleurstelling die jij hebt uitgekozen. Gefeliciteerd met je zomerse NA :sunny:

Gefeliciteerd! Prachtige aanwinst

Gaaf. Mooie kleur. Veel plezier ermee!