NA: "de nieuwe" Seiko GMT "Batman" SSK003 🔹

We pakken de fiets vanaf Fisherman’s Wharf richting Sausalito en dan aan het einde van de dag terug met de ferry (langs Alcatraz).
Fris kan het zeker worden! :snowflake: Thanks :+1:t3:

2 likes

Tof horloge. Ik zag laatst dat Rob van MW deze gaat leveren, moet je wel inschrijven.
Mooi dat ze nu een upgrade doen met de jubilee bracelet. Zou nu solide zijn t.o.v. de SKX modellen! Ben daar eigenlijk meer benieuwd naar de GMT. GMT functie is voor mij niet zo interessant.

1 like

Gaaf deze nieuwe Seiko! Zo te zien is de uitlijning ook niet verkeerd. Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. Fijne vakantie! :blush: :+1:

1 like

Moooi ding!!

1 like

Dat is ook zo. Allemaal solide links en endlinks.

Heb 'm zelf via rechtstreeks de Seiko online shop besteld. Strak op 1 juli verzonden. Zeker een aanrader :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik vind dit horloge ook ontzettend vet, wat zou het kosten om het hardlex glas te vervangen door saffier met AR coating?

1 like

Lijkt me geen probleem, de maat is waarschijnlijk hetzelfde als die van de andere Seiko 5 modellen van 42mm. Mis je alleen de datum loep.
Informeer eens bij monsterwatches :wink:

1 like

Leuke Seiko. Veel plezier in de USA!

1 like

Toffe uitvoering! Die nieuwe varianten voegen wel wat toe aan de basis SKX. Geniet ervan!

1 like

wauw wat een mooi ding zo met de jubillee. Veel plezier er van.

1 like

Gaaf ding hoor! Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst veel plezier ervan :+1:t2:

1 like

Knaller !! Helaas nergens in Utrecht te bekennen. Mooi man.

1 like

Gewoon bestellen bij de online Seiko shop :wink:

10 likes

Nou zeg, ik vind hem echt heel mooi.Gefeliciteerd met dit pracht exemplaar.

1 like

Thanks.
Ik ben er blij mee :wink:

En het verdere ontwerp van de kast, de bezel, de wijzers en het uurwerk. :slight_smile:

@ReizendeOomRoel, super tof ding. Dat je je in de helaasheid der dingen stort die de VS heet, daar kan ik niks aan doen, maar ik hoop dat je plezier van het horloge gaat hebben.

3 likes

Exact. Ik word altijd een beetje moe van die bijnamen. Helemaal wanneer het alleen om een bepaalde blauwe kleur wijzerplaat gaat en er dan ‘Tiffany’ van maken.

Deze SSK’s hebben geen bijnaam nodig :slight_smile:

1 like

Tja, ik heb net ook niet zelf verzonnen…
Google eens op “ssk003 batman”, zelfs Hodinkee spreekt met dit soort vergekijkende termen.

2 likes

Ik neem jou ook niets kwalijk :wink:

Lekker genieten van je SSK!

1 like