All silver, hoog acryl, betere afwerking…
Weet je… echt waar… is zo… JA wat een gaaf exemplaar is dit geworden. Serieus prachtig.
Het is weer prachtig om te lezen Dao.
Heel veel plezier met je Graal
Prachtig verhaal van het verloop tot het gewenste eindresultaat en een prachtig horloge
Omdat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen zal je er nog lang plezier aan beleven
Goed verhaal, erg lekker leesbaar en erg lekkere mod.
Het wachten en zweten meer dan waard.
Proficiat en respect.
Dat weegt zeker mee alleen al om die reden zal die nooooooit weggaan.
Eens! Dankjewel
Jij bent in jouw gelijke gesteld ?
Ben geen neerlandicus maar dat is toch geen goed Nederlands ?
Erg he.
Maar zolang ik m’n geld krijg klaag ik niet
Gaaf horloge, mooi verhaal!
Dat gaat sneller als bij PayPal. Ik heb al sinds voor de kerst een claim lopen voor een niet ontvangen horloge. Tegenpartij heeft nooit meer gereageerd maar ze blijven de geschatte datum voor oplossing verschuiven
Als de verkoper niet reageert en de track and trace code (indien aanwezig) geeft niet aan dat het geleverd is dan zit je goed. Paypal hanteert inderdaad een lange termijn, maar ik heb laatst ook een niet geleverde aankoop na 4 maanden vergoed gekregen. Dus je moet nog even geduld hebben
Ik heb er ook alle vertrouwen in hoor. Het gaat om een Vostok van een paar tientjes dus dat is geen probleem. Nieuwe is via een ander kanaal ook al onderweg dus dat zit wel goed maar wachten duurt altijd zo laaaaang
Mooi mooi mooi! ️
️
️
Heerlijk geschreven, vermakelijk om te lezen!!
TT met blauwe dial vind ik ook echt erg mooi.
Ik heb net bericht gekregen dat de kwestie in mijn voordeel is besloten.
Zul je altijd zien als je het er net over hebt
haha dat is wel heel toevallig idd maar mooi dat het opgelost is.
Even nog terugkomen op je Orient DD’s die je hebt gehad maar je honger niet stilde.
De TT met zwarte plaat vind ik erg tof, maar je schrijft dat die hollow endlinks had? Zie ik het goed op je foto dat die een andere band heeft? Soort super Jubiliee?
De hele band was hollow / folded, dus voelde licht en kwetsbaar. Geen jubilee, maar president style.
aha thanks voor de info.