NA: de pauze nu al weer voorbij!

Nog niet eens een maand geleden had ik mijn serie Festina’s compleet en zou ik gaan afkicken, pauze nemen en genieten van mijn collectie.

Laat nu net mijn vrouw de schuld krijgen dat dit niet is gelukt. Vlak na dat ik deze post had gemaakt, meld ze ineens dat ze mijn oranje g-shock gx-56 oerlelijk vind. Teveel oranje, te plastic… Ergens snapte ik het, langzamerhand begon ik me alleen meer te storen aan het negatieve display.

Kortom: een enkeltje naar Spanje waar deze vast weer aan iemand zijn pols gaat schitteren. Nog een paar horloges meer weggewerkt, maar toen ontstond er een gat in mijn 2e box. Ik mistte kleur. Ik mistte vrolijkheid.
Toen ik vorig jaar stopte met roken, ben ik lang op zoek geweest naar een horloge waar ik heel lang van zou kunnen genieten. Et voila:

De Seastar!

Die bestaat ook in het oranje:
1714662587

Ik heb hem vandaag binnen gekregen uit Frankrijk en waar ik al bang voor was is helaas waarheid geworden: die rubber band is verschrikkelijk!

Dus voor nu eerst zo opgelost:

En nu weer op jacht naar een extra stalen band!!! :slight_smile:

51 likes

Congrats met je NA! Toch prettig om je vrouw de schuld te kunnen geven :wink:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Veel draaggenot met deze sportieve Seastar. :ocean:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Klaar voor het EK en de zomer :sunny:
Gefeliciteerd met je toffe NA

1 like

Ik vind ze beide erg mooi. Dat oranje geeft wat vrolijkheid. T oranje bandje past er op de foto prima bij hoor.

1 like

Maar op mijn 20 cm polsen knelt het verschrikkelijk :rofl:

1 like

Aha. Dat is wat minder dan ja.:smile:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Toffe aanwinst, dat oranje staat wel goed.
Jammer dat die band ruk is, gewoon een ander oranje bandje erop :thinking:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst, leuk horloge :blush::+1:

1 like

Mooi oranje is niet lelijk! Veel plezier ervan, draag hem in goede gezondheid.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst.

Geniet ervan!

1 like

Oranje boven! :ok_hand:

1 like

Die is ook zo lelijk. De enige plek waar dat ding gepast is is in de ovens van afvalverwerking Rijnmond. What the fuck where you thinking, zeg maar.

Gefeliciteerd met je Seastar! :wink: :+1::+1:

1 like

Weinig subtiel :rofl: Maar: ik heb er nog 2 voor mijn werk! Geen afvaloven, maar ze krijgen er wel klappen :slight_smile:

Zwart is beter, voor deze modellen. :slight_smile: Ik ben geen fan van de G-shock, maar als het dan moet vind ik de zwarte klassiekers nog het best te pruimen.

Gelukkig maar, dat was een klant van me, en er werd veel te hard gewerkt met moeilijke dingen. :slight_smile:

1 like

9E0D1D5E-952F-4437-B9C9-AC3E3A72D449|nullxnull

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst!:ok_hand: Zo blijf je lekker bezig toch !

1 like

Mooie en stoere Tissot! Met jouw polsen zal staal de enige keuze zijn. Overigens is de ene rubberen band de andere niet. Ik heb nu een Hirsch Accent echt rubber en die is soepel en comfortabel op mijn enige echte 44mm duiker (Casio Duro).

1 like

Goed bezig. Tissot is altijd waar voor je geld.

1 like